Până la apariția lui EX1, E-MTB-ul era considerat doar un MTB cu asistare electrică. De data aceasta, componentele sunt special concepute în acest scop. SRAM a colaborat cu producătorii de motoare electrice pentru a elimina problemele care apăreau la folosirea unei transmisii normale.
Caseta are schimbări mari între trepte, în medie de 30%, reducând tendința utilizatorului de a schimba mai multe trepte o dată. Astfel este redusă mult uzura componentelor. Caseta este construită din oțel rezistent și este mai îngustă decât cele de 10 sau 11, pentru a menține o linie bună a lanțului. Lanțul este ceva mai lat și mai rezistent decât cel normal pentru a mări rezistența sa în timp, un lucru important la E-MTB unde schimbările treptelor se fac de obicei la viteză și cuplu mari și cadență mică. Caseta nu folosește butuci XD.
Mai multe informații puteți găsi pe pagina producătorului.
Thule a găsit o soluție de a transporta 6 biciclete pe un suport care se montează pe cârlig, un suport…
Pinarello, cunoscut mai degreabă pentru cursierele de top pe care le fabrică, lansează în tandem noul Dogma, o bicicletă de…
O delectare pentru priviri acest nou SB165, mai ales în culoarea această albastră. Odată cu adăugarea unei roți de 29…