Bicicleta are trei poziții de pedalat date de cele trei moduri de funcționare ale suspensiei: Descent complet deschisă cu cursa întreagă de 170 mm, modul mediu Traction Control ce ridică monoblocul cu 20 mm și limitează cursa la 120 mm pentru cățărările tehnice și poziția înaltă complet blocată. Modificările de cursă se aplică amortizorului, furca păstrând mereu cursa de 170 mm dar modificându-și rigiditatea.
Contessa Ransom are aceiași geometrie lungă, joasă și cu unghi mic al furcii ca varianta masculină Ransom, dar e disponibilă doar în mărimile S-L.
Dacă cadrul e neschimbat cu excepția reglajului amortizorului, componentele modelului feminin sunt un pic diferite. În primul rând Contessa are componente noi, avansate, cum sunt frânele noi Shimano XT cu 4 pistoane, tijă Fox Transfer cu cursa de 175 mm pe modelul L față de 150 mm la modelul masculin și anvelopele noi mai rezistente și totuși foarte fine Maxxis Minion DHF EXO+, o versiune ce stă foarte bine între cea standard EXO trail și cea de DH DoubleDown.
Noutățile din echipare fac Contessa Ransom 901 ceva mai capabilă pentu endură și cu 200 g mai grea, dar totuși încă ușoară, la 14.1 kg pentru un 29-er cu cursă de 170 mm.
Prețul nu ar trebui să aibă modificări la versiunea Contessa, așa că e de așteptat să coste 5500 Euro, disponibilă la finalul acestui an.
Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
Informații de pe bikerumor.com
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…