Fat Bike-urile poartă această denumire deoarece sunt concepute pentru cele mai dificile terenuri: nisip, zăpadă mare, noroi. Iar pentru ca aceste biciclete să poată rula în aceste zone greu accesibile trebuie să fie dotate cu roțile corespunzătoare.
De crezut sau nu, acest segment începe să prindă o mică cotă de piață atunci când vine vorba de vânzările de biciclete. Și oriunde cifre de vânzări grăitoare, apar și producătorii de componente pentru a diversifica oferta. Este cazul celor la Rolf Prima, care lansează astfel noul set de roți Megalodon.
Realizate cu jante din carbon cu o înălțime impresionantă de 55 mm și cu câte 24 de spițe pentru fiecare roată, acestea au o lățime de 9.5 cm, în condițiile în care o jantă pentru sporturi extreme poate ajunge la 3.5 cm lățime.
Noul set de roți a fost testat și în tunelul aerodinamic, oferind o stabilitate excelentă bicicletei la viteze de până la 10 km/h (viteza de croazieră a fat bike-urilor). Începând cu luna Mai, când vor fi deja finalizate și ultimele teste, roțile vor putea fi achiziționate de doritori.
via Rolf Prima
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…
Vezi comentarii
sunt curios cu ce viteza poti merge cu ''monstruletii'' astia.
Bună întrebare. Eu bănuiesc că ar fi vorba de costuri în primul rând. Apoi este vorba de funcționalitate. În condiții de frig extrem prestează mai bine o frână mecanică decât una hidraulică. Prin frig extrem înțeleg -10 grade sau mai jos.
De ce acesti monstruleti au tot timpul frane pe disc mecanice si nu hidraulice ?