Fat Bike-urile poartă această denumire deoarece sunt concepute pentru cele mai dificile terenuri: nisip, zăpadă mare, noroi. Iar pentru ca aceste biciclete să poată rula în aceste zone greu accesibile trebuie să fie dotate cu roțile corespunzătoare.
De crezut sau nu, acest segment începe să prindă o mică cotă de piață atunci când vine vorba de vânzările de biciclete. Și oriunde cifre de vânzări grăitoare, apar și producătorii de componente pentru a diversifica oferta. Este cazul celor la Rolf Prima, care lansează astfel noul set de roți Megalodon.
Realizate cu jante din carbon cu o înălțime impresionantă de 55 mm și cu câte 24 de spițe pentru fiecare roată, acestea au o lățime de 9.5 cm, în condițiile în care o jantă pentru sporturi extreme poate ajunge la 3.5 cm lățime.
Noul set de roți a fost testat și în tunelul aerodinamic, oferind o stabilitate excelentă bicicletei la viteze de până la 10 km/h (viteza de croazieră a fat bike-urilor). Începând cu luna Mai, când vor fi deja finalizate și ultimele teste, roțile vor putea fi achiziționate de doritori.
via Rolf Prima
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…
Vezi comentarii
sunt curios cu ce viteza poti merge cu ''monstruletii'' astia.
Bună întrebare. Eu bănuiesc că ar fi vorba de costuri în primul rând. Apoi este vorba de funcționalitate. În condiții de frig extrem prestează mai bine o frână mecanică decât una hidraulică. Prin frig extrem înțeleg -10 grade sau mai jos.
De ce acesti monstruleti au tot timpul frane pe disc mecanice si nu hidraulice ?