Deși pe piață există o mulțime de tipuri de biciclete, puține dintre ele pot face față la aventuri adevărate în șa. Ritchey Ascent este însă o bicicletă gata să te însoțească în cele mai sălbatice locuri. De-a lungul anilor, modelul și-a păstrat spiritul de aventură, însă ultima sa versiune e și mai performantă, cu spațiu pentru anvelope foarte mari și cu posibilitatea de a transporta o mulțime de bagaje.
Cele mai mari modificări ale cadrului sunt la axurile roților. Acestea respectă acum standardul Boost, butucii mai lați permițând și spațiul pentru anvelope mai late. Ultima versiune a cadrului Ascent permițea montarea de roți de 27.5 sau 29, însă la mărimea 29 era posibilă montarea de anvelope de până la doar 40 mm. Acum se pot monta anvelope atât de 27.5×2.6 cât și de 29×2.6!
Cadrul e construit din tuburi triplu trase, călite la cald Ritchey Logic, cu suduri TIG. Acesta are o mulțime de puncte de prindere, incluzând un set de trei pe downtube și câte unul tot de trei pe fiecare braț al furcii, asta pe lângă prinderile clasice de portbagaj, aripi și dinam de pe furcile din oțel. Cadrul e compatibil cu angrenaje 1x sau 2x, folosește rulmenți pedalier filetați de 73 mm, tijă de șa de 27.2 mm prinsă cu colier extern iar urechea de schimbător se poate înlocui.
Greutatea cadrului e de 2400 g în mărimea L, fără axul thru de 12×148 mm iar furca are o greutate de 1125 g cu gâtul drept de 1 1/8 netăiat și fără axul de 15×110 mm.
Cadrul e oferit în 4 mărimi, prețul lui Ascent fiind de 1299$, în care sunt incluși cuveții WCS și axurile roților. Cadrul e deja disponibil.
Caracteristicile cadrului
Caracteristicile furcii
Compatibilitate anvelope
Compatibilitate frâne
Detalii
Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
Informații de pe bikerumor.com
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…