Pantofii de iarnă 45NRTH Wölvhammer și Wølfgar devin mai ușori și primesc închidere Boa

Cei ce iubesc pedalatul prin zăpadă vor fi cu siguranță încântați de noutățile de la producătorul celor mai tari pantofi de ciclism de iarnă, 45NRTH. Modelul Wolvhammer e în ofertă de multă vreme, dar acum a primit cele mai multe îmbunătățiri. 45NRTH a dorit să creeze un pantof mai cald, mai confortabil dar și mai ușor. Pentru asta a fost nevoie de reproiectarea completă, de la talpă până sus.

Folosirea unui liner interior nu e nouă la 45NRTH, dar e o noutate pentru Wolvhammer. Cu ajutorul liner-ului izolat cu 200 g de material Primaloft pantoful e mai cald, iar interiorul poate fi scos în expedițiile lungi și pus la uscat.

Un strat de 2 mm de Aerogel pus pe talpă oferă căldură suplimentară și izolare față de condițiile de mediu.

Talpa a fost reproiectată, cu șanțuri mai multe pe crampoane, iar prinderea pentru plăcuțele SPD are un capac ce poate fi folosit dacă se dorește utilizarea unor pedale normale. Materialul folosit este în continuare cauciucul natural cu inserții de microsticlă pentru aderență pe suprafețe lucioase.

Pentru combinația perfectă între eficiență la pedalat și confort la mers, talpa intermediară include o placă din nylon injectat cu fibră de sticlă, inserată în spuma din care e confecționată talpa. Această construcție din 3 straturi face pantoful mai ușor și mai confortabil la mers – 45NRTH susține că e cel mai ușor model de Wolvhammer de până acum.

Partea superioară folosește un material din microfibră întărită cu nylon balistic, un Techtuff Toe în vârf și o membrană impermeabilă și respirantă la interior. Închiederea se face mai ușor ca până acum cu ajutorul unui sistem prin rotație Boa M3.

Pantoful are o gamă de confort la utilizare între -3 și 18 grade și e oferit în mărimile 36-50 pentru bărbați, în mărimi întregi cu excepția numărului 49, prețul fiind de 325$, disponibil deja pe piață.

Și modelul 45NRTH Wolfgar a fost îmbunătățit, dar nu atât de radical ca modelul Wolvhammer. Wolfgar a trecut de asemenea la închidere cu sistem Boa și păstrează construcția cu liner interior de 4 mm din lână.

Dacă Wolvhammer folosește un singur sistem Boa, Wolfgar folosește două. Acesta este mai masiv, cu o izolație termică de Primaloft de 400 g, nu e nicio surpriză deci că are nevoie de două sisteme de închidere.

În partea inferioară, talpa medie din carbon și cea exterioară din Vibram previn pierderile de căldură, putând fi instalate și crampoane metalice pentru aventuri pe gheață. Izolație suplimentară e oferită și de un strat de Aerogel sub talpă și peste limbă, izolația Wolfgar-ului fiind cam de 2 ori mai bună.

Wolfgar e disponibil în mărimile 38-50 (fără 49) și are prețul de 475$.

Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.

Informații de pe bikerumor.com

Horațiu Campian

Horaţiu pedalează şi merge pe munte de când se ştie, dar s-a apucat serios de mountain bike şi de participarea la concursuri în 2006, iar de cursieră în 2010. Când nu pedalează, aleargă pe poteci de munte, iar iarna practică schi-alpinism. Iubeşte potecile de MTB din Carpaţi şi şoselele şerpuitoare ale Alpilor. Zona sa preferată de MTB este Bran-Moieciu.

Share
Published by
Horațiu Campian

Stiri Recente

Test – Merida eONE-EIGHTY 2025 și Merida eONE-SIXTY SL 2025 – Primele impresii

În octombrie am fost în Spania, unde Merida a lansat trei noi biciclete. Evenimentul a fost cu atât mai important…

4 zile in urma

Roți de top din carbon, cu dinam inclus în butuc? Da, există, se numesc Hunt Proven Carbon XC Dynamo și au o greutate surprinzătoare

Roțile pentru MTB Proven Carbon XC Dynamo recent lansate de Hunt, un producător de roți din carbon cu un excelent…

o săptămână in urma

Merida lansează trei noi biciclete electrice: eONE-EIGHTY, eONE-SIXTY SL și eFLOAT echipate cu noile motoare Bosch

Recent ne-am deplasat în Spania unde Merida tocmai a lansat cea mai mare și mai extremă bicicletă mtb electrică a…

2 săptămâni in urma