Noutăți de toate felurile de la Genesis pentru 2018

Producătorul britanic Genesis vine în 2018 cu biciclete noi și îmbunătățiri în toate genurile. Două biciclete noi: cursiera din oțel cu roți plus Fugio și hardtail-ul de XC din carbon Mantle, dar și modificări la bicicletele deja existente în gamă.

Fugio iese în evidență, fiind un adventure bike de șosea din oțel cu roți de 27.5+! Astfel, bicicleta e în largul ei atât pe șosele cât și pe off-road destul de serios, la ture de mai multe zile cu bagaje, beneficiind de noua generație de anvelope late de șosea. Fugio vine echipată cu anvelopele Clement MSO 27.5x50mm!

Genesis spun despre Fugio că e o bicicletă unică pentru șosea, cross și munte, fiind practic aliniată cu tendința de a avea biciclete gravel din ce în ce mai polivalente.

Combinația dintre roțile road plus, ax thru la ambele roți, etrieri flat mount, chainstai coborât, o mulțime de prinderi de portbagaje și aripi, furcă tapered completă din carbon – toate montate pe un cadru din oțel premium Mjölnir Cromo.

Fugio e disponibilă fie ca bicicletă completă la 2000 Lire cu grupul Shimano 105 și frânele hidraulice RS-505 la greutate de 11.32 kg, fie doar sub formă de cadru, la 800 Lire, cu o greutate de 3.5 kg ce include cadrul, furca, cuveții, colierul tijei de șa și axele thru ale roților.

Modelul de XC din carbon Mantle este un alt pas mare în față pentru Genesis. La fel cu modelele deja existente Datum și Zero, noul hardtail din carbon este construit să fie ușor, reactiv și gata de competiție, dar potrivit și pentru a fi folosit ca bicicleta de zi cu zi.

Modelul vine în două versiuni de echipare: versiunea albastră Mantle 30 la 3600 Lire cu transmisie XT 1x și furcă Fox 32 StepCast, cu o greutate de 10.14 kg sau modelul mai accesibil portocaliu Mantle 20 la 2600 Lire cu transmisie SLX, aceiași furcă dar cu roți DT Swiss ceva mai ieftine, greutatea fiind de 10.82 kg.

Ambele folosesc același cadru Mantle din carbon ce are o greutate de 1460 g și care poate fi cumpărat și separat la prețul de 1500 Lire. Modelul este confecționat din fibră 30T și are rutare completă internă a cablurilor, loc pentru bateria Di2 în interior, headtube tapered, monobloc PressFit, tijă de 31.6 mm și spațiu pentru butuc Boost. Bicicleta completă e echipată cu roți de 29, dar cadrul acceptă și roți de 27.5×2.8, chiar și cu deraior față montat.

Modelul TarnTanium este un hardtail 27.5+ din titan, cu o geometrie lungă, cu unghiul furcii mic și monoblocul coborât. Acesta provine din modelul Tarn, foarte apreciat de clienți.

Este disponibil doar sub formă de cadru, la prețul de 2000 Lire, împreună cu o furcă rigidă din carbon pentru 27.5+. TarnTanium poate fi echipată atât cu roți de 29 cât și cu 27.5, cu transmisie 1x sau cu deraior față. Cadrul e pentru butuci Boost și e pregătit pentru tijă dropper, dar are și un adaptor pentru tijă normală mai confortabilă de 27.2 mm. Greutatea cadrului e de 3.04 kg (cadru, furcă, cuveți, colier tijă și axele roților) și vine cu urechi pentru deraior Shimano Direct sau standard, așa că poate fi echipat după imaginația fiecăruia.

Modelele premium de cursiere Volare 931 și 853 primesc în sfârșit frâne pe disc. Ambele sunt disponibile momentan doar sub formă de cadru, cu prinderi de etrier flat mount și ax thru de 12 mm.

Modelul din inox în culoare naturală Volare 931 Disc are prețul de 2200 Lire ce include furca tapered completă din carbon, cuveții, colierul tijei de șa și ambele axe thru, greutatea completă fiind de 2.60 kg. Modelul albastru cu negru din oțel Reynolds 853 Volare 853 Disc e mult mai ieftin, prețul fiind de 1200 Lire cu aceiași echipare iar greutatea de 2.82 kg. Ambele au headtube tapered de 1.5, monobloc BB86 și tijă de 27.2.

Pentru cei ce doresc frâne clasice pe jantă, modelele Volare sunt în continuare disponibile la prețul de 1800 Lire pentru 931 și 1000 Lire pentru 853!

Alte noutăți din gamă includ o versiune cu flatbar a modelului de touring din oțel Tour de Fer, noi echipări pentru modelul din carbon de șosea Zero Disc și câteva cadre specifice pentru femei. Equilibrium Disc primește ax de 12 mm thru la ambele roți și o nouă furcă tapered din carbon.

Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.

Informații de pe bikerumor.com

Horațiu Campian

Horaţiu pedalează şi merge pe munte de când se ştie, dar s-a apucat serios de mountain bike şi de participarea la concursuri în 2006, iar de cursieră în 2010. Când nu pedalează, aleargă pe poteci de munte, iar iarna practică schi-alpinism. Iubeşte potecile de MTB din Carpaţi şi şoselele şerpuitoare ale Alpilor. Zona sa preferată de MTB este Bran-Moieciu.

Vezi comentarii

Share
Published by
Horațiu Campian

Stiri Recente

Riders Club anunță concursurile pentru sezonul 2025

Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…

6 zile in urma

Bryton lansează noul ciclocomputer smart Rider S510

Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…

2 săptămâni in urma

Test – bicicletă gravel electrică Van Rysel E-GRVL AF HD

Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…

2 săptămâni in urma