Ce s-a schimbat? Cadrul a fost reproiectat prin modificarea geometriei și a suspensiei, care se traduc printr-un feedback mult mai bun oferit de bicicletă în teren accidentat. Dacă versiunea precedentă a lui S-Works Enduro era defapt un mix între Stumpjumper și Demo, noul model cunoaște mult mai bine regulile acesteui segment și se conformează.
Cursa maximă oferită de sistemul de amortizare este de 165 de mm, cu un link dotat cu rulmenți. Așa cum poți vedea și din poze, amortizorul de spate este prins direct de link și de triunghiul anterior al cadrului. Bottom Bracket-ul este de tip PressFitBB, axul de spate vine în versiunea 142 x 12 mm iar prinderea pentru chainguide vine in versiunea ISCG05.
Din echipare va face parte un sistem de transmisie Sram XX1, cu o foaie și 11 pinioane, așa cum îi stă bine unui astfel de model. Angrenajul va fi livrat cu două foi, pe care le vei putea înlocuit în funcție de traseu. Greutatea noii biciclete Specialized pentru enduro, pare ruptă dintr-un vis frumos, cele 11.7 kg pentru versiunea din carbon, fiind specifice mai degrabă pentru o bicicletă de Cross Country decât pentru una cu suspensii de 160 de mm.
via Specialized
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…
Vezi comentarii
Am varianta din 2010 cu cadru din aluminiu, si este si la 15 kg fantastica. Cu 3 kg mai usoara se poate lua de mana cu orice bicicleta de XC...
Scott Genius mi se pare mult mai frumos si reusit