Ceea ce vezi aici este noul Sprtan HP, cu o construcție diferită față de suspensiile clasice, o combinație de Split-Pivot cu High-Pivot. În fond, chainstay-ul s-a mutat undeva mai sus și este prins de seat tube undeva deasupra angrenajului. Tocmai de aceea, a fost necesar ca lanțul să fie tras diferit, undeva la joncțiunea dintre chainstay și seat tube. De ce a fost necesară această soluție totuși? Cei de la Devinci afirmă că această constrcție separă eficient forțele de accelerație de cele de frânare, iar astfel este obținută o suspensie extrem de sensibilă, care mărește tracțiune și stabilitatea pe potecă. În orice caz, arată cel puțin interesant.
Altfel, bicicleta șade bine pe roți de 29 de inch și se poate avânta prin off-road-ul fioros cu suspensii de 170/160mm, suficiente pentru orice traseu de enduro. În ajutor vin și geometria modernă, cu un unghi al headtube-ului foarte degajat (64.5 grade) și un reach mare (485mm în dimensiunea L). Totodată, pentru atunci când pedalezi la deal, unghiul seat tube-ului (76 de grade) este poziționat astfel încât să-ți ofere o poziție cât mai comodă. Desigur, vor exista și două setări pentru cadru, una de Low și cealaltă de High.
În ceea ce privește rotița care întinde lanțul, Devinci menționeză că este de 3 ori mai durabilă decât o foaie de angrenaj și are un ghidaj mic de lanț montat deasupra.
Vor exista 3 versiuni de echipare, cea mai scumpă (8.819 euro) fiind dotată cu Shimano XTR 1×12 și suspensii Fox Factory, pe când cea mai ieftină (6.249 euro), cu Sram GX.
Thule a găsit o soluție de a transporta 6 biciclete pe un suport care se montează pe cârlig, un suport…
Pinarello, cunoscut mai degreabă pentru cursierele de top pe care le fabrică, lansează în tandem noul Dogma, o bicicletă de…
O delectare pentru priviri acest nou SB165, mai ales în culoarea această albastră. Odată cu adăugarea unei roți de 29…