Categorii: CursiereNoutati

Noua Scott Foil e mai aerodinamică și are cablurile complet ascunse

Aproape toate cursierele lansate în ultima vreme au cablurile complet sau aproape complet ascunse. Scott Foil a fost și până acum ușoară și optimizată aerodinamic, așa că următorul pas logic era ascunderea cablurilor și crearea unei zone frontale care să arate mai bine dar să fie și mai aerodinamică.

Fără discuție, zona frontală a noii Foil este foarte curată. Aceasta împrumută ghidonul Syncros Creston IC SL de pe modelul Addict RC 2020 care rutează complet intern atât cablurile mecanice cât și cele electrice sau conductele hidraulice.

De aici, cablurile coboară în zona gâtului furcii de unde se despart spre restul bicicletei. Scott spune că sistemul nu compromite deloc performanțele de schimbare a vitezelor șoid e frânare sau rigiditatea zonei frontale a bicicletei. Schimbarea cablurilor se face suprinzător de ușor față de cum pare din imagini.

Pentru a realiza aceste lucruri, bicicleta a avut nevoie de o nouă furcă compatibilă cu rutarea internă. Vizual aceasta arată similar cu modelul vechi, cu aripioare în capăt pentru îmbunătățirea aerodinamicii și cu spațiu pentru anvelope până la 30 mm.

La nivel de detaliu, cadrul pare identic cu modelul Foil Disc 2018, excepția fiind lipsa tunelului pentru cabluri de pe downtube. Restul elementelor se păstrează, cum ar fi urechile pentru schimbător tradițional sau direct mount, sistemul integrat de evitare a căderii lanțului, monoblocul de tip PF86 și dropout-urile spate cu șanțuri ce ajută la schimbarea mai rapidă a roții.

Împreună cu aspectul elegant dat de lipsa cablurilor, Scott Foil 10 și 30 primesc și o nouă schemă grafică superbă. Degrade-ul de culori din față spate în față își schimbă nuanța în funcție de unghiul de unde este privit de la verde la roșu și albastru.

Prețurile și data lansării nu se știu încă, dar bicicleta își face debutul în Turul Franței la echipa Team Mitchelton-SCOTT:

Caracteristici tehnice:

FCadru – SCOTT Foil

Groupset – Shimano Dura Ace R9170
Crankset – Shimano Duar Ace FC-R9100P
Cockpit – Syncros Creston IC SL
Ghidolină – Syncros Super Light
Roata față – Shimano Dura Ace WH-R9100-C40
Roata spate – Shimano Dura Ace WH-R9100-C40
Anvelope – Pirelli P-Zero
Șa – Syncros Belcarra
Tijă de șa – Syncros Duncan Aero SL
Pedale – Shimano PD-R9100

Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.

Informații de pe bikerumor.com

Horațiu Campian

Horaţiu pedalează şi merge pe munte de când se ştie, dar s-a apucat serios de mountain bike şi de participarea la concursuri în 2006, iar de cursieră în 2010. Când nu pedalează, aleargă pe poteci de munte, iar iarna practică schi-alpinism. Iubeşte potecile de MTB din Carpaţi şi şoselele şerpuitoare ale Alpilor. Zona sa preferată de MTB este Bran-Moieciu.

Share
Published by
Horațiu Campian

Stiri Recente

(P) Kross: de la un mic magazin din Polonia, la unul dintre cei mai importanți producători europeni

Fiecare brand de biciclete are o poveste interesantă, unele mai fascinante ca altele și cel mai frumos este când le…

6 zile in urma

Suport de 6 biciclete de la Thule: noul Revert

Thule a găsit o soluție de a transporta 6 biciclete pe un suport care se montează pe cârlig, un suport…

o săptămână in urma

Noul Pinarello Dogma XC, hardtail și full-suspension

Pinarello, cunoscut mai degreabă pentru cursierele de top pe care le fabrică, lansează în tandem noul Dogma, o bicicletă de…

2 săptămâni in urma