Noile MAVIC Crossmax au jante hookless mai late și butuci Boost

A venit timpul ca binecunoscutele roți Mavic Crossmax să primească jante și butuci după ultimele standarde ale pieței. Jantele sunt acum hookless, cu mult diferite de modelul lor clasic UST anteror, iar lățimea a crescut permițând montarea de anvelope mai balonate.

Roțile sunt disponibile în două variante, Pro și Elite, ambele având jantele din Maxtal prelucrat ISM4D. Ele vor fi disponibile pe dimensiuni de 27.5 și 29 și cu butuci standard, Boost și Lefty Supermax, compatibile cu toate tipurile de ax standard. Ambele modele au jante cu lățimea internă de 22 mm de tip hookless. Este o creștere considerabilă a lățimii de la vechile modele de 19 mm. La fel cu restul roților Mavic, și acestea vor fi disponibile ca sistem complet împreună cu anvelopele specific proiectate pentru această lățime a jantei.

Crossmax Elite va avea prețul de 750 USD pentru un set, incluzând anvelopele, QR-ul, adaptoarele pentru butuci, banda pentur jantă, valvele și lichidul. Roțile au 24 de spițe late cu tragere directă și prindere clasică pe jantă.

Butucii Elite sunt din aluminiu și beneficiază de noul sistem de clicheți ITS-4 cu un unghi de cuplare de 7.5 grade. Roțile sunt disponibile cu grafică neagră sau roșie. Greutatea anunțată este de 1565 g pentru modelul de 27.5 și de 1615 g pentru cel de 29.

Crossmax Pro va avea jante cu prindere directă a spițelor prin înfiletare, fără găuri pe interiorul jantei, deci fără a fi necesară banda tubeless. Butucii sunt mai performanți, cel din față folosind un înveliș din carbon. Greutățile anunțate sunt de 1535 g pentru 27.5 și de 1590 g pentru 29 iar prețul va fi de 1000 Euro pentru un set.

Ambele tipuri de roți vin ehcipate cu anvelopele Pulse Pro de 2.1 sau 2.25. greutățile acestora fiind următoarele:

  • 27.5 x 2.10 – 580g
  • 27.5 x 2.25 – 640g
  • 29 x 2.10 – 620g
  • 29 x 2.25 – 680g

În legătură cu jantele hookless, cei de la Mavic spun că acestea sunt în continuare de tip UST. Acestea permit anvelopei să stea în poziție fără a pierde presiune, canalul central rămâne rotunjit pentru a micșora cantitatea de aer și a facilita montarea tubeless iar dimensiunile sunt precis verificate pentru a fi conforme cu standardele ISO și ETRTO.

Pentru mai multe informații puteți vizita pagina producătorului.

Sursa: bikerumor.com

Horațiu Campian

Horaţiu pedalează şi merge pe munte de când se ştie, dar s-a apucat serios de mountain bike şi de participarea la concursuri în 2006, iar de cursieră în 2010. Când nu pedalează, aleargă pe poteci de munte, iar iarna practică schi-alpinism. Iubeşte potecile de MTB din Carpaţi şi şoselele şerpuitoare ale Alpilor. Zona sa preferată de MTB este Bran-Moieciu.

Vezi comentarii

Share
Published by
Horațiu Campian

Stiri Recente

Bryton lansează noul ciclocomputer smart Rider S510

Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…

3 zile in urma

Test – bicicletă gravel electrică Van Rysel E-GRVL AF HD

Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…

6 zile in urma

Prologo lansează noua gamă de șei AGX “Slide Control” cu control al alunecării

Prologo AGX înseamnă „Aventură, Gravel, Ciclocros”, iar noua serie de produse din această gamă vine cu control al alunecării și…

o săptămână in urma