Așa și, ce-i cu asta? Este, pentru că inginerii de la Formula susțin că puterea generată de două pistoane egale este echivalentul utilizării a patru pistoane în etrier. Asta înseamnă o creștere de aproximativ 15% a puterii de frânare, față de modelul Formula TheOne.
În rest, specificațiile nu diferă foarte mult de ceea ce oferă și alți concurenți: manete de tip flip-flop (interschimbabile, stânga cu dreapta), reglaj pentru distanța levierului față de ghidon sau reglaj pentru distanța plăcuțelor față de disc. Vei putea achiziționa aceste frâne împreună cu discuri de 160, 180 sau 203 mm, simple sau construite din două bucăți, asemenea celor de la Shimano, modelul XTR. Acestea din urmă se anunță a fi mai performante și mai durabile.
Greutatea este de 337 de grame, iar prețul nu a fost făcut pentru moment public.
via Formula
Fiecare brand de biciclete are o poveste interesantă, unele mai fascinante ca altele și cel mai frumos este când le…
Thule a găsit o soluție de a transporta 6 biciclete pe un suport care se montează pe cârlig, un suport…
Pinarello, cunoscut mai degreabă pentru cursierele de top pe care le fabrică, lansează în tandem noul Dogma, o bicicletă de…
Vezi comentarii
Foarte faine,puternice si usoare franele Formula dar ai o gramada de bataie de cap cu ele, dupa un an la RX deja pistoanele din maneta sunt varza, trebuie sa le schimb, nu mai revine maneta inapoi, am luat deja un kit, pistoanele se blocheaza in etrier, manetele foarte expuse la cazaturi, am rupt una deja, toate sunt rezolvabile dar te costa, noroc ca acum si-au deschis shop online, au ajuns piesele in 2 zile dar a fost 20 eur doar transportul la piese de 40 de eur intr-un plic.