Noua transmisie Sram GX pentru downhill încorporează aceeași tehnologie SRAM 1x™ pe care o regăsim la transmisia X01 pentru downhill cu precizarea că prețul este mai mic.
Setul include caseta cu 7 pinioane PG-720, schimbătorul spate GX DH 1x X-HORIZON™ și shifterul GX DH 1x X-ACTUATION™. Pentru a completa setul este recomandat a se folosi lanțul PC-1130 și angrenajul pedalier TRUVATIV DESCENDANT DH.
Pinioanele sunt 11-25T oferind următoarele variante: 11t, 13t, 15t, 17t, 19t, 22t, 25t. Este cea mai accesibilă casetă de pinioane de pe piață pentru sistemele 1x de downhill. Numărul mai mic de pinioane oferă și spațiu mai mare între ele și spițele roții spate. Prețul anunțat este de 36 euro. Disponibil pe piață din iunie 2016.
Schimbătorul spate Sram GX DH 1x X-HORIZON™ oferă specificații potrivite pentru Cupa Mondială însă la un preț mult mai accesibil. Porivit producătorului noul deraior schimbă mai ușor, este foarte precis și reduce efectul „chain slap” la minumum. Dispunând de tehnologia X-HORIZON™ forța aplicată pentru schimbarea vitezei este mai mică, iar „ghost shifting-ul” este redus. Scripeții din patină au fiecare câte 12 dinți. Prețul anunțat este de 119 euro. Disponibil pe piață din iunie 2016.
Shifterul Sram GX DH 1x X-ACTUATION™ este și acesta parte integrantă din noua transmisie 1x. Tehnologia X-ACTUATION™ permite shifterului să ofere performanță de încredere și schimbări precise ale celor 7 pinioane fiind complet compatibil cu transmisia SRAM X01 DH. Prețul anunțat este de 48 euro. Disponibil pe piață din iunie 2016.
Noul Sram GX DH nu include și lanț plus angrenaj pedalier. Pentru a completa transmisia poți folosi ceva existent din gama Sram. Pentru cea mai bună compatibilitate Sram recomandă lanțul PC-1130 și angrenajul TRUVATIV DESCENDANT DH cu o foaie.
Dan MaziluÎi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.