Se pare că mai există cicliști ce nu sunt mulțumiți de pedalele automate existente pe piață. Acesta este motivul pentru care DMR lucrează din greu la pedalele VTwin. Întrucât patentul Shimano pentru designul SPD a expirat, DMR poate profita acum de sistemul popular al japonezilor. Așadar noile pedale VTwin au la baza prinderea tip SPD pe care o găsim la Shimano.
Însă DMR vine cu o noutate. Întrucât pantofii de ciclism au mai toți tălpi diferite, nu este rar ca această conexiune între pedală și plăcuța din talpă să nu se facă perfect. Din acest motiv noile VTwin vin împreună cu un set de distanțiere care permit ciclistului să-și regleze perfect înălțimea platformei pedalei pentru ca prinderea să se facă bine.
În plus noile VTwin sunt dotate cu 7 pini reglabili pe fiecare parte a platformei și rulment servisabil instalat pe ax din oțel.
Noile DMR VTwin sunt încă în lucru însă când vor fi lansate pe piață vor fi disponibile în mai multe culori și nu este exclus să există și o opțiune de ax din titan, pedalele devenind astfel unele dintre cele mai ușoare din clasă.
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…