Mondraker Foxy vine în 2019 și cu roți de 29

Mondraker au fost printre primii care au introdus pe piață geometria modernă cu top tube lung și pipă scurtă denumită de ei Forward Geometry. Acum e folosită de toată lumea, însă aspectul unic al cadrelor Modraker continuă să le deosebească de cele ale altor producători. Acum ei oferă platforma lor Foxy de all-mountain și în versiune cu roți de 29 și cursă spate de 150 mm, pentru traseele de competiție lungi și dificile.

Bicicleta folosește tehnologia de fabricație a carbonului Stealth Air și straturi sturiate ce folosesc matrițe ESP sau siliconice în interiorul tuburilor, precum și vacuum după aplicarea fiecărui strat. Din acest motiv, greutatea cadrului Foxy 29 este identică cu cea a modelului de 27.5. În plus este mai rigid ca niciodată, în ciuda toptube-ului extrem de subțire.

Cadrul folosește sistemul Zero Suspension, cu pivotul principal puțin mutat pentru a avantaja pedalatul. Sistemul e de tip floating, ceea ce de obicei oferă o platformă mai bună de pedalat fără a sacrifica finețea suspensiei.

Bicicleta folosește amortizor cu prindere trunnion montat cu o geometrie specială pentru 29, ax Boost de 15 mm și rulmenți Enduro la pivoți pentru a evita flexarea.

Lungimea chainstay-ului e foarte mică, de doar 435 mm, cu un design ce e optimizat doar pentru transmisii 1×12, ceea ce înseamnă că toate bicicletele echipate vin cu transmisii SRAM Eagle…

În față, pipa are 30 mm iar furca are o cursă de 160 mm și un unghi de 66 de grade. Cuveții permit reglarea unghiului, ca la modelele Dune, Summum și Foxy 27.5, putând fi adus până la 65 de grade dacă se dorește.

Mondraker Foxy 29 2019 v fi disponibil în trei variante de echipare precum și cadrul separat. Modelul XR va avea transmisie X01 Eagle și amortizor Fox DPX Coil la prețul de 9.399 Euro, RR va avea piese X01 Eagle și amortizor DPX2 la 7199 Euro iar R va avea transmisie GX Eagle la 5399 Euro. Cadrele vor costa 4000 sau 4500 euro, în funcție de amortizorul care poate fi pe aer sau pe arc.

Mai multe informații vor fi disponibile pe pagina producătorului.

Informații de pe bikerumor.com

Horațiu Campian

Horaţiu pedalează şi merge pe munte de când se ştie, dar s-a apucat serios de mountain bike şi de participarea la concursuri în 2006, iar de cursieră în 2010. Când nu pedalează, aleargă pe poteci de munte, iar iarna practică schi-alpinism. Iubeşte potecile de MTB din Carpaţi şi şoselele şerpuitoare ale Alpilor. Zona sa preferată de MTB este Bran-Moieciu.

Share
Published by
Horațiu Campian

Stiri Recente

(P) Kross: de la un mic magazin din Polonia, la unul dintre cei mai importanți producători europeni

Fiecare brand de biciclete are o poveste interesantă, unele mai fascinante ca altele și cel mai frumos este când le…

15 ore in urma

Suport de 6 biciclete de la Thule: noul Revert

Thule a găsit o soluție de a transporta 6 biciclete pe un suport care se montează pe cârlig, un suport…

5 zile in urma

Noul Pinarello Dogma XC, hardtail și full-suspension

Pinarello, cunoscut mai degreabă pentru cursierele de top pe care le fabrică, lansează în tandem noul Dogma, o bicicletă de…

6 zile in urma