UCI a anunțat că noul title sponsor al Cupelor și Campionatelor Mondiale este Mercedes Benz, prin divizia de vehicule utilitare. Shimano va rămâne în continuare partener al UCI, însă nu din poziția de title sponsor ca până în prezent, o decizie bazată probabil pe rațiuni financiare.
De menționat este că marile companii încep să-și manifeste un interes din ce în ce mai mare în ceea ce privește industria de biciclete, ceea ce nu poate fi decât o veste bună. Spre exemplu, Tissot este deja partener principal pentru cronometraj, alături de alte nume sonore, precum: Mapei, GoPro sau Playsports.
Președintele UCI, David Lappartient a declarat: „acest parteneriat ne oferă posibilitatea de a accelera dezvoltarea Mountain Biking-ului. […] Faptul că un producător de calibrul Mercedes Benz a decis să investească în ciclism, este o dovadă clară că sportul nostru este atractiv pentru jucătorii economici mari, care selectează evenimentele noastre pentru a-și lansa produsele. ”
via UCI
Continental a anunțat astăzi lansarea a trei anvelope noi, care vor lua locul vechilor RaceKing, CrossKing și MountainKing. Astfel, cele…
Un moment istoric pentru scena MTB din România: Momentum Sports, în parteneriat cu Federația Română de Ciclism și Primăria Florești,…
Peste 1.000 de bicicliști și-au stabilit deja un obiectiv sportiv ambițios, înscriindu-se la una dintre numeroasele competiții din cadrul Salzkammergut…