Dacă până acum era greu de ales între anvelope late pentru tracțiune și înguste pentru greutate redusă, problema e pe cale să se rezolve. Noile modele din colecția Maxxis Wide Trail par să ofere ambele calități, fiind recomandate și de Nino Schurter, Kate Courtney și restul echipei SCOTT-SRAM MTB Racing Team.
Cum și jantele de MTB au evoluat, împreună cu ele s-au schimbat și anvelopele pentru a ține pasul. Maxxis a introdus noua colecție Wide Trail special proiectată pentru a fi montată pe jante late. Designul profită de amprenta mărită la sol fără să schimbe forma cauciucului făcându-l prea înalt sau prea balonat. Există pe piață multe opțiuni de anvelope late, dar acum ele intră în domeniul XC-ului, cu greutate mică dar dimensiune actualizată.
Maxxis spune că aceste anvelope sunt optimizate pentru jante cu lățimea internă de 30 mm. Ele funcționează și pe jante mai înguste, până la 25 mm, dar nu mai puțin de atât. De asemenea, trebuie ca anvelopele să încapă pe bicicletă. Multe modele de XC sunt încă destul de limitate la dimensiunea anvelopelor, în special în zona chainstay-urilor. Maxxis recomandă un spațiu de minim 6 mm în toate punctele cheie prezentate pe bicicleta Scott de mai sus. Maxxis spune că anvelopele au dimensiunea 2.4 dacă sunt umflate la 25 psi pe jantă de 30 mm, așa că elementul cheie e să fie suficient loc. Toate bicicletele din tabelul de mai sus au fost declarate compatibile cu aceste noi anvelope.
Cine are loc, poate să aleagă între Aspen sau modelul un pic mai agresiv Rekon Race. Ambele sunt disponibile în mărimea 29×2.4 WT cu carcase de 120 tpi, compus de cauciuc dual și pereți ranforsați EXO. Bineînțeles, anvelopele sunt Tubeless Ready dar greutatea e de doar 720 g pentru Aspen și de 760 g pentru Rekon Race.
Anvelopele vor fi disponibile din această vară la prețul de 70$ bucata. Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
Informații de pe bikerumor.com
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…