Noua Aerostorm DRS are o geometrie complet revizuită. Cadrele sunt mai mici, unghiul tijei de şa este mai înclinat iar poziţia şeii se poate ajusta 10 cm, fiind montată pe şine. Wheelbase-ul a crescut, manevrabilitatea a rămas bună, bicicleta e stabilă iar poziţia pe ea este acum un pic mai agresivă.
Cadrul are multe protecţii de latex şi silicon pentru obţinerea coeficientului bun aerodinamic. Rigiditatea cadrului a fost de asemenea o mare provocare la solicitarea celor de la FDJ, astfel că noul cadru are furca spate cu 30% mai rigidă. Greutatea bicicletei a scăzut, fiind acum una dintre cele mai uşoare biciclete de contratimp din ciclismul profesionist, versiunea FDJ având o greutate de 8.1 kg în mărimea M.
Alte tehnologii sunt TDT (Trap Door Technology) care permite instalarea bateriei Di2 în partea de jos a cadrului şi ghidaje interne de rutare a cablurilor în seat-tube.
Bicicletele vor fi folosite pentru prima dată de FDJ pe 1 februarie la cursa Etoile de Besseges, ele fiind disponibile cumpărătorilor începând cu toamna lui 2016.
Mai multe informaţii găsiţi pe site-ul producătorului.
Sursa: bikerumor.com
În octombrie am fost în Spania, unde Merida a lansat trei noi biciclete. Evenimentul a fost cu atât mai important…
Roțile pentru MTB Proven Carbon XC Dynamo recent lansate de Hunt, un producător de roți din carbon cu un excelent…
Recent ne-am deplasat în Spania unde Merida tocmai a lansat cea mai mare și mai extremă bicicletă mtb electrică a…