Noua Aerostorm DRS are o geometrie complet revizuită. Cadrele sunt mai mici, unghiul tijei de şa este mai înclinat iar poziţia şeii se poate ajusta 10 cm, fiind montată pe şine. Wheelbase-ul a crescut, manevrabilitatea a rămas bună, bicicleta e stabilă iar poziţia pe ea este acum un pic mai agresivă.
Cadrul are multe protecţii de latex şi silicon pentru obţinerea coeficientului bun aerodinamic. Rigiditatea cadrului a fost de asemenea o mare provocare la solicitarea celor de la FDJ, astfel că noul cadru are furca spate cu 30% mai rigidă. Greutatea bicicletei a scăzut, fiind acum una dintre cele mai uşoare biciclete de contratimp din ciclismul profesionist, versiunea FDJ având o greutate de 8.1 kg în mărimea M.
Alte tehnologii sunt TDT (Trap Door Technology) care permite instalarea bateriei Di2 în partea de jos a cadrului şi ghidaje interne de rutare a cablurilor în seat-tube.
Bicicletele vor fi folosite pentru prima dată de FDJ pe 1 februarie la cursa Etoile de Besseges, ele fiind disponibile cumpărătorilor începând cu toamna lui 2016.
Mai multe informaţii găsiţi pe site-ul producătorului.
Sursa: bikerumor.com
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…