Jantele Stans No Tubes devin mai late, mai rigide și mai ușoare

Stan’s NoTubes au reproiectat cele trei jante ale lor de MTB, făcându-le mai late, mai ușoare și mai rigide, în conformitate cu tendințele actuale de trecere la anvelope mai late.

În timp ce tendința este de a mări lățimea, ideea este de a oferi lățimea potrivită pentru fiecare disciplină optimizând în același timp performanța, siguranța și durabilitatea. Stans au numit acest proces Wide Right, a găsi dimensiunea potrivită de jantă pentru anvelopa folosită și invers. Iată modificările aduse în gamă:

Noua Crest MK3 are 23 mm față de 21 mm și este confecționată din aluminiu mai rezistent 6069 care permite folosirea unor pereți mai subțiri, greutatea pentru mărimea 29 scăzând cu 25 g până la 365 g. Rigiditatea laterală a crescut cu 16% în timp ce pe verticală a păstrat proprietățile de amortizare. Janta este optimizată pentru anvelope între 2.0 și 2.25.

Modelul vechi Arch era practic Crest cu o întăritură internă suplimentară. Noua Arch MK3 nu mai are întăritura internă, este mult mai lată, având 26 mm, greutatea rămânând neschimbată, respectiv 470 g pentru una de 27.5. Dacă înainte era considerată o jantă de XC pentru gabarite mari, acum este mai mult un model de Enduro. Este cu jumătate de mm mai lată decât vechea Flow EX și este optimizată pentru anvelope între 2.25 și 2.4.

Flow EX crește în lățime de la 25.5 la 29 mm iar greutatea pentru 27.5 scade cu 25 g până la 535 g. Este optimizată pentru anvelope între 2.35 și 2.8.

Toate jantele folosesc o formă nouă plată și rotunjită, permițându-le să flexeze pe verticală dar să rămână rigide lateral. Au fost modificate și logo-ul și elementele grafice pentru a împrospăta aspectul după 15 ani pe piață.

Prețurile și disponibilitatea sunt deja pe pagina producătorului. Prețurile pentru o jantă vor fi în jur de 100 Euro, ele fiind disponibile și sub formă de roți compelte cu butuci standard, Boost, Lefty sau RS-1, cu prindere de disc Center Lock sau IS.

Sursa: bikerumor.com

Horațiu Campian

Horaţiu pedalează şi merge pe munte de când se ştie, dar s-a apucat serios de mountain bike şi de participarea la concursuri în 2006, iar de cursieră în 2010. Când nu pedalează, aleargă pe poteci de munte, iar iarna practică schi-alpinism. Iubeşte potecile de MTB din Carpaţi şi şoselele şerpuitoare ale Alpilor. Zona sa preferată de MTB este Bran-Moieciu.

Share
Published by
Horațiu Campian

Stiri Recente

Două etape din Cupa Mondială de eMTB din 2025 vor avea loc în România!

După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…

o săptămână in urma

Test – șa Prologo Dimension AGX Space Slide Control

Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…

2 săptămâni in urma

Federația Română de Ciclism anunță organizarea Campionatului Național de Ciclocros 2024-2025

Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…

2 săptămâni in urma