Canyon face un pas mare în testarea rezistenței cadrelor și achiziționează un tomograf conectat la un computer, care urmează să ofere date precise despre structura de rezistență a acestora.
Tomograful realizează mai mult de 1.000 de fotografii, din diferite perspective, pentru a oferi date amănunțite despre structura de rezistență a cadrelor. Unde se poate compensa, producătorul va interveni și va rigidiza cadrul pentru a-i oferi o durată de viață mai lungă. De asemenea, producătorul poate afla care sunt zonele care nu necesită foarte mult material, reușind astfel să scadă din greutatea cadrului. Tomograful se află în sediul Canyon de la Koblenz, Germania și a fost pus în funcțiune de câteva săptămâni.
via Canyon
Ne reîntâlnim cu Tudor Oprea, de data aceasta nu în calitate de sportiv, nici de team manager. Tudor se află…
Săptămâna aceasta am primit oferte de la AfiSport și de la BikeFun, pe care le puteți vedea mai jos. AfiSport…
Cei de la Kross au decis ca noul Level din aluminiu să aibă o geometrie foarte similară cu cea a…
Vezi comentarii
Stiu ca se mai poate testa si cu lumina neagra (genul luminii din club cand ies la iveala hainele de culoare deschisa). Metoda de mai sus insa este cea mai eficienta.
high-tech nu gluma, intreb si eu, nu posed o bicla din carbon, cum se face la noi inspectia la o bicla dintr-un asemenea compozit ?..doar vizual?..stiu ca sunt fisuri vizibile doar cu metode asemanatoare cu cea de mai sus...