Canyon face un pas mare în testarea rezistenței cadrelor și achiziționează un tomograf conectat la un computer, care urmează să ofere date precise despre structura de rezistență a acestora.
Tomograful realizează mai mult de 1.000 de fotografii, din diferite perspective, pentru a oferi date amănunțite despre structura de rezistență a cadrelor. Unde se poate compensa, producătorul va interveni și va rigidiza cadrul pentru a-i oferi o durată de viață mai lungă. De asemenea, producătorul poate afla care sunt zonele care nu necesită foarte mult material, reușind astfel să scadă din greutatea cadrului. Tomograful se află în sediul Canyon de la Koblenz, Germania și a fost pus în funcțiune de câteva săptămâni.
via Canyon
Maratonul Vinului, primul concurs de ciclism cross-country cu scop caritabil din România, revine pe 26 aprilie 2025 la Urlați, în…
Mediaș Bike Marathon (MBM) revine cu o abordare diferită față de clasicele concursuri MTB din România, propunând o experiență apropiată…
O pană nu trebuie să însemne sfârșitul turei, de aceea Robert Axle Project vine acum cu Axle Plug, cea mai…
Vezi comentarii
Stiu ca se mai poate testa si cu lumina neagra (genul luminii din club cand ies la iveala hainele de culoare deschisa). Metoda de mai sus insa este cea mai eficienta.
high-tech nu gluma, intreb si eu, nu posed o bicla din carbon, cum se face la noi inspectia la o bicla dintr-un asemenea compozit ?..doar vizual?..stiu ca sunt fisuri vizibile doar cu metode asemanatoare cu cea de mai sus...