Categorii: Industrie

Merida lansează noua TIME WARP TT, acum cu frâne pe disc!

Nici bicicletele de contratimp nu au “scăpat” de frânele pe disc, așa că iată-le acum prezente și pe noua Merida TIME WARP TT, generația 4. La această bicicletă, interesant este că deși sistemul de frânare pe disc este mai greu decât cel clasic, pe jantă, noua bicicletă nu este mai grea față de modelele anterioare, în schimb Merida spune că este mai rapidă. Pentru că frânele pe disc, fiind fiabile indiferent de vreme, dar și mai precise, înseamnă că poți frâna mai târziu, scăzând fracțiuni de secundă la timpul tău. În față pot fi instalate discuri de 140 sau 160 mm flat mount, iar în spate doar 140 mm.

Și confortul ciclistului contribuie la obținerea unui timp mai bun, când concurezi cu o astfel de bicicletă, iar la noua Merida TIME WARP TT confortul vine de la anvelopele de 28 mm, care pot fi acum instalate, mulțumită frânelor pe disc, dar și tijei de șa Merida S-FLEX, care atenuează vibrațiile venite de la asfalt.

Modelul anterior Merida TIME WARP TT primise o reducere în greutate de 400 g și o îmbunătățire a aerodinamicii cu 9 wați la viteza de 50 kmh. Noua bicicletă, în ciuda modificărilor făcute, păstrează aceste caracteristici. De asemenea, cockpit-ul este compatibil cu cele mai noi extensii de la Vision și ușor de reglat în funcție de poziția preferată a ciclistului, în timp ce ghidajul intern pentru frâne și schimbătoare este complet integrat.

Noua bicicleta Merida TIME WARP TT va fi disponibilă pe piață doar în versiunea frame kit, care include: cadru, furcă, tija de șa S-Flex, headset și ghidonul Vision METRON TT, fără extensii. Așadar, pentru a avea o bicicletă funcționala, trebuie să mai adaugi roțile, transmisia, frânele și șaua, toate acestea fiind componente personalizabile, în funcție de preferințele fiecărui ciclist în parte.

Dan Mazilu

Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

Share
Published by
Dan Mazilu

Stiri Recente

Două etape din Cupa Mondială de eMTB din 2025 vor avea loc în România!

După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…

o săptămână in urma

Test – șa Prologo Dimension AGX Space Slide Control

Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…

2 săptămâni in urma

Federația Română de Ciclism anunță organizarea Campionatului Național de Ciclocros 2024-2025

Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…

2 săptămâni in urma