Despre performanțele lui Jan Ullrich, primul rutier german care a câștigat Turul Franței, se poate scrie un roman întreg. Nu doar că a ridicat ștacheta ciclismului de șosea nemțesc în 1997, atunci când a dus tricoul galben la Paris, dar victoriile sale au împins acest sport pe noi culmi de popularitate, mai ales la nivel de amatori. Bicicleta devenise un nou motiv de mândrie pentru germani, iar acum cel poreclit Ulle dă din nou o mână de ajutor industriei, devenind ambasador al mărcii Storck.
Chiar dacă retragerea lui Ullrich din ciclismul profesionist a fost umbrită de implicarea sa în scandalurile de dopaj, se pare că Markus Storck reușește să vadă în rutierul care a condus emblematica echipă Team Telekom simbolul care el a fost pentru Germania. „Ne place de Jan în primul rând ca om, ca pasionat de ciclism și nu putem uita cum ne-a făcut să ne simțim în toți anii în care se lupta pentru victorii în cursele de top” declară proprietarul mărcii Storck.
Jan Ullrich mai pedalează și mai participă la competiții de ciclism, însă doar la nivel de sport de masă, unde va folosi cel mai performant model al celor de la Storck, Aernario.
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…