Ultimul model este angrenajul de velodrom Timelapse Pro cu foi de la 46 la 60 de dinţi, toate din titan complet pentru a rămâne rigide chiar şi la dimensiunile mari. Au fost făcute teste pe velodrom şi pe şosea.
Miranda a investit în echipamente care să reducă timpul de producţie al axelor de titan. Şuruburile de titan aduc o reducere de greutate de 20 g. Aceste lucruri costă, dar este vorba de un produs high-end.
Se lucrează la angrenaje duble şi triple care vor folosi foi forjate la rece cu propriul lor sistem de rampe de schimbarea vitezelor şi profile de pini. Acestea vor fi produse în special pentru clienţii OEM.
Noul inel mic pentru ghidajul lanţului poate fi ajustat la orice distanţă de cadru pentru a se potrivi cererii clienţilor OEM. Acestea se montează pe angrenaje forjate la rece, procesul fiind complet automatizat şi verificat în mod constant de la un lot la altul. Acest lucru asigură pentru clienţii OEM încrederea că produsele vor fi de cea mai bună calitate, ceea ce va reduce problemele de garanţie. Pot fi produse angrenaje cu braţe între 150 şi 175 mm cu diferite valori ale factorului Q.
ICG (Integrated Chain Guide) de la sistemul de motor Bosch poate avea culori şi forme diferite pentru a păstra hainele departe de lanţ şi pentru a preveni ieşirea acestuia de pe foaie. Tratamentul nano măreşte durata de viaţă.
Informaţii preluate de pe bikerumor.com
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…