În acest sens, au fost montate semne speciale pentru biciclete, sub forma unui indicator de cedează trecerea, sub fiecare semafor. Deși nu toate intersecțiile au fost dotate cu aceste noi semne de circulație, o biciclistă a decalarat că atât timp cât se asigură este în regulă să nu oprească la culoarea roție a semaforului. Astfel, 50 de intersecții din Lille au primit noul indicator, lângă acesta, existând un mic panou care explică pietonilor, cicliștilor și soferilor semnificația acestuia. Instalarea noilor indicatoare a costat primăria din Lille 10.000 de euro.
În Strasbourg, Bordeaux, Douai și Dunkerque este aplicat deja de ceva timp acest nou sistem. Părerile sunt însă împărțite, pietonii fiind de părere că aceste semne sunt oricum inutile, dat fiind faptul că bicicliștii în general nu opresc la culoarea roșie a semaforului.
Ce părere ai despre acest nou sistem? Ar putea fi aplicat cu succes și în România?
via LeFigaro.fr
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…
Vezi comentarii
Si la noi e o practica destul de comuna. Chiar m-a admonestat unul odata ca de ce stau?! ... pai... e rosu. Tu de ce mergi?...
Daca vorbim de intersectii putin circulate si de biciclisti care se asigura cu mare, MARE atentie atunci, da, cred ca s-ar putea aplica si la noi. Ah, si e o chestie de bun simt sa dai prioritate pietonilor. Si apoi sa treci pe "liber".
Cu siguranță nu ar trebui aplicată chestia asta atâta timp cât șoferii noștri circulă cu viteză în intersecții atunci când au verde! Va fi măcel!