Cunoscuți mai mult pentru bicicletele fixie, de oraș și mai recent pentru cursiera Undefeated, toate cu un preț abordabil, State Bicycle Co. se pare că reușesc să ofere maximum posibil pentru un anumit preț. Astfel că atunci când s-au decis să atace piața all-road, aceștia nu s-au concentrat doar pe cadrul din oțel cromat 4130 ci și pe componente. Pentru a produce cea mai capabilă bicicletă a lor la un preț excelent, a fost nevoie de componente ce să fie ieftine dar să nu facă rabat la performanțe, așa că au produs unele proprii.
State Bicycle Co. oferă acum nici mai mult nici mai puțin decât propria transmisie completă 1×11! Montată standard pe bicicleta completă All-Road, transmisia e disponibilă și separat la prețul de 349$!
Transmisia include un angrenaj 1x cu brațe de 165, 170 sau 175 mm și cu foaie narrow-wide de 42t. Angrenajul folosește BCD standard 110, astfel că foile pot fi înlocuite cu alte modele dacă se dorește, dar State oferă și propriile foi All-Road 1 în variante 38. 40, 42 și 44t. Angrenajul All-Road 1 e compus din două piese, cu ax gol și cu monobloc filetat de 68 mm, greutatea anunțată fiind de 839 g pentru angrenaj și 105 g pentru monobloc. Angrenajul e disponibil separat la prețul de 149.99$ cu foaia de 42t și monoblocul incluse. Foile au prețul de 27.99$ bucata.
Momentan însă se pare că singura metodă pentru a cumpăra manetele 1×11, schimătorul și caseta este cumpărarea grupului întreg sau a bicicletei. Grupul a fost denumit simplu All-Road 1 și include o casetă 11-42t și un lanț de 11 viteze YBN. Se pare că pinioanele folosesc standardul Shimano HG, oferit și pe roțile State – da, chiar și roțile sunt proprii, în variantă 650b sau 700c. State nu specifică cine produce pentru ei transmisia, dar după preț pare foarte atrăgătoare.
Atât cu bicicleta cât și cu transmisia e inclus un set de frâne pe disc mecanice Promax DSK-300R cu prindere flat mount și discuri de 160 mm.
Kit-ul State include și ghidonul All-Road 1, disponibil într-o mărime unică, cu lățimea 420 mm sus și 500 mm la drop-uri. Ghidonul de aluminiu are prindere clasică de 31.8 mm, greutatea de 429 g și poate fi cumpărat separat la prețul de 29.99$.
Șaua All-Road are un pic de amortizare și o greutate anunțată de 328 g, fiind disponibilă separat la prețul de 34.99$.
State a acoperit și partea de roți cu setul propriu All-Road, în versiune 650b sau 700c. Ambele includ jante duble din aluminiu, pentru 28 de spițe cu lățime internă de 19 mm și externă de 24 mm și butuci pentru 11 pinioane, cu prindere de disc pe 6 șuruburi și axuri de 12×100 și 12×142 mm, compatibile cu cadrul.
Toate împreună dau o bicicletă ce pare foarte capabilă, la prețul de doar 799$. Acesta este prețul bicicletei echipate cu toate componentele enumerate mai sus, plus anvelopele tubeless ready Panaracer Gravel King!
Cadrul din oțel 4130 e disponibil în culorile Pigeon Gray sau Desert Tan și include o furcă de oțel asortată, ambele cu spațiu pentru anvelope 700c x 45 mm sau 650b x 50 mm. Sunt incluse și destul de multe puncte de prindere pentru portbagaje, aripi, suporturi de bidon și alte soluții de depozitare. Rutarea cablurilor e simplă, externă, ghidată cu cleme prinse cu șurub. Chiar dacă cadrul și furca folosesc ax thru de 12 mm, gâtul furcii și headtube-ul sunt de tipul drept de 1 1/8 iar monoblocul e de tip clasic filetat BSA de 68 mm.
State vinde All-Road la alegere, cu roți 700c sau 650b tubeless. Opțiunea 700c include anvelope tubeless ready de 38 mm Panaracer Gravel King, în timp ce varianta 650b vine cu anvelope tubeless ready de 1.9 Panaracer Gravelking SK. Pentru cei ce nu se pot decide, State oferă un pachet cu ambele tipuri de roți incluse, pentru un preț suplimentar de 349$. Sunt incluse nu doar două seturi de roți ci și două discuri, anvelope, camere și încă o casetă de pinioane, pentru ca roțile să poată fi interschimbate foarte ușor.
Bicicleta e disponibilă în 4 mărimi, iar cadrul e oferit și separat în pachet cu furca, la 369.99$, pentru cei ce au deja propriile componente.
Pentru un preț mai mic decât al unui set de roți, State Bicycle Co. a reușit cumva să pună împreună o bicicletă de All-Road/gravel ce pare mai mult decât capabilă. Cu siguranță nu e dintre modelele cele mai ieftine, dar e un model excelent de intrat în lumea gravel. Bicicleta este acoperită de 5 ani de garanție oferită de State și e disponibilă împreună cu toate componentele.
Pentru mai multe informații vizitați pagina producătorului.
Informații de pe bikerumor.com
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…