Să recunoaștem că într-adevăr țara are probleme mai mari decât pistele pentru biciclete și că sunt situații mai arzătoare care necesită soluționare. Dar chiar și așa, dacă tot au depus un efort să materializeze pista de biciclete care leagă Timișoara de localitatea sârbească Zrenianin, nu ar fi putut și autoritățile să se asigure că lucrările sunt de calitate?
Desigur, nu e prima oară când avem de-a face cu o lucrare de o calitate îndoielnică, dar motivul nu e suficient pentru a ajunge să considerăm normale aceste stări de fapt. Pista de biciclete care leagă Timișoara de Serbia, deși nu este încă oficial inaugurată, începe să fie frecventată de bicicliști căci 30 de kilometri din cei 37 totali se pot folosi. Numai că aproximativ un sfert din cei 30 de kilometri încep să se deterioreze deja, iar diverse surse pun acest lucru pe seama lucrărilor făcute de mântuială, dar și a traficului. Deși se interzice accesul oricăror vehicule motorizate pe pistă, se pare că utilajele grele și-au făcut loc și utilizează artera bine-mersi, fără a ține cont de pagubele pe care le creează.
Totuși, inaugurarea oficială este programată în luna martie a lui 2015, deci poate se găsesc soluții pentru îndreptarea situației, cu atât mai mult cu cât proiectul are la bază finanțare europeană și sunt șanse să se ceară socoteală în caz că lucrurile nu sunt cum ar trebui.
Sursa: Opinia Timișoarei
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…
Vezi comentarii
https://www.facebook.com/video.php?v=897910593577221
Eu ma gandeam ca era bine sa puna si borduri, chiar infundate in pamant, la acelasi nivel cu asfaltul, dar fara borduri, era clar ca se va intampla asta. Start bun, lucru de mantuiala; proiectul cred ca e ..."ieftin" :).