Circa 40% din călătorii din trenurile olandeze sunt navetiști care au ajuns la gară pe bicicletă și, chiar dacă guvernul olandez a alocat 220 de milioane de euro pentru a construi încă 100.000 de rastele pentru biciclete în stațiile de tren, se estimează că acestea nu vor face față afluxului de bicicliști.
De fapt, autoritățile estimează că până în 2030, Olanda va mai avea nevoie de alte 60.000 de locuri pentru parcat bicicleta. Însă acest lucru nu pare a fi un motiv de îngrijorare, din moment ce s-a constat o creștere economică importantă de curând, pe care specialiștii o corelează cu creșterea numărului de bicicliști. De asemenea, potrivit unor surse guvernamentale olandeze, și pistele existente au ajuns la saturație. Deci, Olanda, încotro?!
Datele celor două concursuri de mtb-maraton marca BikeXpert au fost recent anunțate. Astfel, primul va fi Maratonul Vinului MARVIN pe…
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Vezi comentarii
Stirea aceasta ar trebui postata pe pagina de FB a primarului din Vaslui, Focsani sau Timisoara. pt Oprescu nu are sens deranjul, el nu se misca decat la proteste succesive.
Poate n-ar strica sa fim cat mai multi la urmatoarea masa critica. Cica nu va ploua. :D
Olanda incotro?! E simplu - pietonii si biciclistii vor merge pe strada iar masinile pe trotuar. Stiu ca suna stupid dar proportiile sunt corecte.
Romania stationeaza.
Romania incotro ? Dom' doctor noi ce facem, frecam duda ?