Trecerea la anvelope late şi în ciclismul de şosea schimbă regulile jocului şi toţi producătorii se orientează acum spre roţi cu jante mai late, care să permită montarea anvelopelor cât mai „întins”, acest lucru îmbunătăţind teoretic proprietăţile aerodinamice. Pe lângă asta, se câştigă contactul mărit cu asfaltul, aderenţa mai bună în curbe şi amortizarea superioară oferită de anvelopele de 25-28 mm.
Astfel, modelul Racing Zero Competizione este construit cu jante C17 cu o lăţime internă de 23 mm, în comparaţie cu jantele C15 de 20.3 mm folosite la restul modelelor Racing Zero. Astfel, anvelopele de 25-28 mm se montează mai plat. Jantele folosesc sistemul de prindere a spiţelor MoMag prin care niplurile normale se instalează prin gaura valvei, fiind duse cu un magnet pe poziţie.
Roţile au jante din aluminiu şi spiţe aerodinamice. Roata spate este spiţată pe sistemul 2:1 de la Fulcrum, prin care cele 21 de spiţe sunt împărţite în 14 pe partea transmisiei şi 7 pe partea opusă. Acest sistem reduce teoretic tenisunea pe jantă la accelerare.
Butucii primesc rulmenţii ceramici CULT care se rotest de 9 ori mai fin decât cei de oţel. Butucii sunt supradimensionaţi pe partea transmisiei la prinderea spiţelor pentru o rigiditate superioară. Greutatea completă a setului de roţi va fi de 1510 g iar preţul încă nu a fost anunţat.
Mai multe informaţii găsiţi pe pagina producătorului.
Informaţii preluate de pe bikerumor.com