Într-un interviu acordat de curând publicației Singletrack Magazine, CEO-ul Fox, Larry Enterline, a conformat că Fox va muta întreaga producție de furci către Taichung, în Taiwan. Până în prezent, 80% din procesul de fabricație era realizat în Taiwan, asamblarea fiind finalizată în Statele Unite ale Americii. Cu toate acestea, cei de la Fox au declarat că înregistrau costuri prea mari de transport cu această schemă de producție, prin urmare au decis ca furcile să fie asamblate în Asia și trimise de acolo direct către clienții OEM.
Fox dorește să devină mai competitiv în ceea ce privește prețul de achiziționare al produselor OEM, deoarece din ce în ce mai mulți producători de biciclete optează pentru elemente de amortizare furnizate de Rock Shox sau alți jucători importanți. Primele modele OEM au fost deja fabricate începând cu luna ianuarie a acestui an, iar o bună parte dintre acestea au ajuns la clienți. Fox a declarat că se va concentra în continuare și pe amortizoarele construite pentru motociclete sau vehiculele pentru off-road.
Această mutare nu va afecta nicicum calitatea produselor Fox, așa cum declară Enterline. Vestea bună este însă că prețurile vor scădea, atât pentru produsele OEM cât și pentru cele comercializate separat, în magazine.
via Single Track Magazine
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…
Vezi comentarii
Si uite asa mai dispar niste locuri de munca din statele dezvoltate si prospera chinezii in continuare.
Pana la urma criza din fostele si actualele state dezvoltate, tot de catre marile firme a fost initiata si este intretinuta, prin mutarea asta continua de productie in statele asiatice, cu forta de munca slab platita.
In mod sigur si calitatea produselor va scadea, din pacate.
Nu ne mai ramane decat sa ne rugam sa intram in posesia unor produse cat de cat bunicele, dupa ce ies de pe linia noua de fabricatie.