Categorii: Evenimente

CNE 2019 – Detaliile etapei 5, Harghita Enduro

Harghita Enduro este etapa a 5a din Cupa Națională Enduro de anul acesta. Va avea în Harghita Bike Park, pe data de 7 și 8 septembrie. Locul de start este pensiunea Sugo – Harghita Mădărași, sponsorul evenimentului.

La Harghita Enduro vor exista trei speciale. Cele trei probe au aproximativ 6km lungime, iar probele de legătură aprximativ 12 km cu o diferență de nivel 1000 m.

foto @harghitamadarasbikepark

Proba Specială 1 este vechiul traseu de enduro. Acesta a fost primul traseu din zona Harghita Mădărași fiind construit complet manual. Proba Specială 2 este cel mai nou traseu, construit în 2017 cu utilaje. Este un traseu ușor, foarte distractiv și accesibil pentru orice nivel de dat. Proba Specială 3 este traseul de downhill care a fost modificat pentru a deveni mai accesibil pentru toți. Astfel, a fost scos roadgap-ul și rockgardenul, acestea fiind considerate prea dificile.

Înscrierile la Harghita Enduro vor porni cu aproximativ două săptămâni înainte de eveniment, iar taxa de participare este posibil să fie la fel ca anul trecut, adică 80 lei. Sunt însă planuri pentru a avea o taxă unică pentru toată Cupa. Cu alte cuvinte dacă participi la toate etapele sau la mai multe, taxa de participare va fi mai mică.

Programul de concurs pentru weekendul 7-8 septembrie va fi alcătuit din ziua pentru antrenamente – sâmbătă și ziua de concurs – duminică. Antrenamentele nu sunt obligatorii, dar este bine să te dai pe trasee mai încet sâmbătă pentru a te da apoi tare duminică.

Echipamentul obligatoriu sau recomandat de folosit la concurs va fi cel menționat în regulamentul etapei. Casca este obligatorie și poate fi full face sau deschisă, ochelari și mănuși.

Harghita Enduro 2019 are locul de start la pensiunea Sugo. Organizatorul ne-a transmis că aici se va putea caza toată lumea. Alte opțiuni de cazare în zonă sunt: Cabana Mădăraș, Vitus Panzio, Pensiunea Petho, Madarasi Gyopár Panzió.

Dan Mazilu

Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

Share
Published by
Dan Mazilu

Stiri Recente

Test – Merida eONE-EIGHTY 2025 și Merida eONE-SIXTY SL 2025 – Primele impresii

În octombrie am fost în Spania, unde Merida a lansat trei noi biciclete. Evenimentul a fost cu atât mai important…

o zi in urma

Roți de top din carbon, cu dinam inclus în butuc? Da, există, se numesc Hunt Proven Carbon XC Dynamo și au o greutate surprinzătoare

Roțile pentru MTB Proven Carbon XC Dynamo recent lansate de Hunt, un producător de roți din carbon cu un excelent…

6 zile in urma

Merida lansează trei noi biciclete electrice: eONE-EIGHTY, eONE-SIXTY SL și eFLOAT echipate cu noile motoare Bosch

Recent ne-am deplasat în Spania unde Merida tocmai a lansat cea mai mare și mai extremă bicicletă mtb electrică a…

o săptămână in urma