Cum ar fi ca la apăsarea unui buton anvelopele să fie umflate automat la presiunea dorită? Practic asta este ceea ce oferă ENVE cu noul sistem Air Pressure Station. Tehnic vorbind, Air Pressure Station e doar un sistem de reglaj, e nevoie și de un compresor sau un rezervor cu aer comprimat pentru funcționare.
Chiar dacă există o mulțime de sisteme de umflat anvelope pe piață, puține oferă posibilitatea de a face asta automat la presiunea dorită. Chiar mai puține sunt dedicate bicicletelor și au posibilitatea de a așeza pe jantă anvelope tubeless și să funcționeze atât cu presiuni mici cât și mari. Air Pressure Station de la ENVE oferă toate aceste lucruri, plus încă câteva trucuri utile.
Pentru început e nevoie de un compresor sau un sistem cu aer comprimat capabil să ofere 120-140 psi. Acest sistem e atașat la portul de intrare al Air Pressure Station (APS). E posibil să fie nevoie de adaptări la cuplajul potrivit.
După ce sursa de aer a fost conectată la APS, se poate introduce presiunea dorită, între 3 și 145 psi. Din câte se știe nu mai există regulator de presiune cu așa o gamă largă de valori. Majoritatea sunt proiectate fie pentru presiuni mici, fie pentru presiuni mari, dar nu pentru ambele. Se pot salva 3 valori individuale, cum ar fi de exemplu cele pentru șosea, gravel și MTB.
Pentru cei ce nu sunt siguri de presiunea de care au nevoie, dacă au un telefon dotat cu NFC îl pot folosi pentru a scana un tag și a accesa un tabel cu presiunea recomandată de ENVE.
Odată conectat furtunul ce are în capăt valva reglabilă presta ENVE/KCNC, sistemul va umfla roata automat la presiunea dorită și va avertiza sonor când acest lucru s-a finalizat. Dacă anvelopa e complet dezumflată sau e nevoie să se monteze una tubeless, există un buton Flat Tire Override care e proiectat să așeze în siguranță anvelopa pe jantă. APS are o precizie de 0.5% în psi și e protejat la intemperii conform standardului IP66. Din acest motiv, acesta se poate monta în stații exterioare. APS nu include un furtun cu valvă Schrader dar un astfel de furtun mai lung se poate atașa fără probleme pentru a umfla și roțile autovehiculelor.
Partea mai puțin veselă la APS este prețul. Doar regulatorul costă 750$, dar acesta nu include compresorul, furtunul dinspre acesta și sistemele de prindere. Acestea mai costă minim 100-200$, întregul sistem ajungând la un preț de aproximativ 1000$. Dar poate că prețul plătit merită având în vedere că niciodată nu vei mai folosi o pompă de picior sau un aparat de măsurat presiunea. Merită? Probabil pentru atelierele care umflă foarte multe roți e o afacere bună!
Fiecare APS conține:
- ghid de utilizare
- stație de umflare cu mufe de intrare și ieșire
- cablu de alimentare
- furtun de ieșire
- cap cu valvă reglabilă presta ENVE/KCNC
- mufe industriale standard
- prindere de perete și tot ce e necesar pentru atașarea de aceasta
APS nu include dar are nevoie de:
- compresor sau aer comprimat
- regulator pentru aerul comprimat dacă se folosește acest sistem
- furtun de alimentare cu aer
- mufă pentru furtunul de alimentare cu aer
- șuruburile de prindere în perete
Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
Informații de pe bikerumor.com
Vezi comentarii
Un device foarte bun. Multumesc pentru recomandare!