Cadrele sunt fabricate atât din carbon, cât şi din aluminiu la modelele mai ieftine. Ele sunt dotate cu monobloc BB92 press-fit, furcă tapered şi roţi de 27.5. Cursa supensiei este de 140 mm iar cadrul are rutare internă a cablurilor, inclusiv pentru tija de şa reglabilă, de anul acesta orificiile fiind dotate cu dopuri de cauciuc.
Cadrul a fost întărit în mai multe locuri iar pe spate este compatibil cu butuci Boost de 148 mm. Top-tube-ul a fost lungit cu 20 mm, utilizatorii reclamând că bicicleta anterioară era prea scurtă iar chainstay-ul a fost scurtat la 424 mm. Furca este cu cursă de 150 mm şi ax de 15×100 mm.
Vor exista patru modele, toate dotate cu transmisii 1×11. Modelul de top va avea furcă RockShox Pike RCT3 Dual-air şi amortizor Monarch RT, frâne SRAM Guide RSC, transmisie X01, roţi DT Swiss M1800 Spline şi tijă reglabilă RockShox Reverb.
Modelul de aluminiu Troy SX, din mijlocul gamei, cântăreşte 13.5 kg, dar modelele de carbon vor fi mai uşoare cu aproape un kg.
Iată şi un film de prezentare al modelului:
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…