Cadrul câștigă la greutate, fiind mai ușor cu aproximativ 0.5 kg decât modelul din aluminiu, dar acest lucru nu este totul. Cadrul este mai rigid și mai ales mai puțin zgomotos, care se pare că e un lucru apreciat de sportivi. Singurele componente din aluminiu au rămas chain-stay-urile, din motive de rezistență.
În rest, bicicleta e neschimbată: roți de 27.5, monobloc SRAM GXP și ax spate 150x12mm. Cablurile sunt rutate intern cu excepția frânei spate care a rămas afară pentru o servisare mai ușoară.
Modelul din carbon va fi oferit în trei echipări: XP 10s începe de la 4659 USD cu suspensii RockShox și transmisie SRAM X7 pe 10 pinioane. RC 10s păstrează transmisia cu 10 pinioane, dar trece la SRAM X9 pentru un preț începând cu 5959 USD. Modelul de top SL 7s păstrează echiparea de nivel de Cupă Mondială, cu transmisie SRAM X01 DH cu 7 pinioane și furcă Boxxer World Cup la prețul de 7759 USD. Bicicletele sunt disponibile în mărimi între S și XL și cu o greutate între 16.32 kg și 18.04 kg.
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…