Categorii: Cursiere

Felt anunță noile VR pentru anduranță șosea și FR pentru concurs șosea

Chiar dacă cele două noi biciclete nu le vom vedea în magazine până la anul în 2024, Felt a lansat deja câteva poze cu cele două noi biciclete reproiectate, Felt VR Endurance și Felt FR Race.

Felt FR este bicicleta de șosea „all-arounder”, gândită cu geometrie optimizată pentru cățărare, coborâre și wați pompați la maxim în pedale. Pe de altă parte Felt VR este bicicleta „zilnică” pentru majoritatea cicliștilor, cursiera care combină performanța cu confortul pe distanța mare, cursiera de anduranță.

Felt FR 2024

Felt FR păstrează caracterul „de concurs”, dar introduce mai multă aerodinamică. Cablurile sunt în mare parte ascunse, cu ghidarea care începe la ghidon și cablurile care ies afara în apropierea pipei. De aici acestea intră într-un canal și apoi prin headset, în cadru.

Ghidajul permite Felt să mențină separate pipa și ghidonul pentru a fi mai ușor la instalare și service, dar și pentru a permite ciclistului să schimbe dimensiunile pipei și ghidonului, pentru bikefitting-ul optim. De menționat că orice pipă aftermarket va trebui să fie compatibilă cu ghidarea prin headset.

Per total, cadrul are acum linii mai precise și mai drepte și mai multe unghiuri față de modelul anterior.

Și mai târziu în sezonul 2024 Felt va lansa versiunea FR „ultralight”. Alte detalii nu există acum în afară de faptul că vor folosi un „layup special” pentru carbonul cadrului. Știm că Felt a fost printre primii care au adoptat noul tip de carbon TeXtreme cu care au creeat cadre foarte ușoare, dar și foarte rezistente.

Felt VR 2024

Noua Felt VR urmează trendul anvelopelor mai late. Astfel, la noua biciclete vei putea instala anvelope de până la 700×38, permițându-i astfel să se aventureze pe teritoriul „gravel rapid”, dar fără să renunțe la caracteristicile care o fac să fie cursieră de anduranță.

Noua bicicletă dispune de un nou sistem de atenuare a vibrațiilor instalat în zona colierului tije de șa. După cum arata în poze, sistemul probabil se bazează pe amortizare cu elastomer.

În partea din față bicicleta primește aceeași combinație de ghidon și pipă ca la Felt FR. Cât privește cadrul, țevile seatstays se unesc acum cu țeava seat tube undeva mai jos decât la modelul anterior, lucru care ar trebui sa îmbunătățească confortul.

(sursa Bikerumor.com)

Dan Mazilu

Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

Share
Published by
Dan Mazilu

Stiri Recente

Ce a presupus organizarea Campionatului European de XCO: interviu cu Tudor Oprea

Ne reîntâlnim cu Tudor Oprea, de data aceasta nu în calitate de sportiv, nici de team manager. Tudor se află…

o zi in urma

Ofertele acestei săptămâni: 13-19 mai 2024

Săptămâna aceasta am primit oferte de la AfiSport și de la BikeFun, pe care le puteți vedea mai jos. AfiSport…

3 zile in urma

Kross Level 2.0: entry-level cu o geometrie evoluată

Cei de la Kross au decis ca noul Level din aluminiu să aibă o geometrie foarte similară cu cea a…

3 zile in urma