Anul acesta ei au prezentat la Campionatele Mondiale de Ironman la Kona un prototip funcţional dar nu ciclabil al viitorului lor model de Legend, plin de îmbunătăţiri.
– demontare uşoară a barelor aer pentru împachetare. Cablurile sunt rutate prin capacul de la cuveţi
– două bidoane în triunghiul frontal al cadrului, importante la turele lungi, dar fără a pierde din aerodinamica tuburilor.
– bicicleta este proiectată atât pentru frâne pe jantă cât şi pe disc. folosind sistemul flat mount, existând şi varianta cu frâne pe jantă, cu una standard direct mount în spate şi una specială de la TRP în faţă
– cadrul are un compartiment ascuns cu un capac magnetic în zona superioară unde poate fi păstrat un multi-tool
– cadrul funcţionează cu orice ghidon aero, deşi este optimizat pentru cel de producţie proprie
– headset-ul este de 1-1/8 în partea de sus şi de 1-1/4 în cea de jos fiind posibilă folosirea unei furci cu gât normal
– monoblocul este de tip BGB386 EVO din care se despind chainstay-urile masive. Se poate monta angrenaj Rotor, inclusiv cu foi ovale
În faţă este instalată o frână TRP specială, asemănătoare cu vechile Campagnolo Delta.
Cablurile şi furutunele sunt ţinute departe de curenţii de aer cu ajutorul unor capace magnetice. La fel este ascuns şi cablul de la frâna faţă pe furcă.
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…