Anul acesta ei au prezentat la Campionatele Mondiale de Ironman la Kona un prototip funcţional dar nu ciclabil al viitorului lor model de Legend, plin de îmbunătăţiri.
– demontare uşoară a barelor aer pentru împachetare. Cablurile sunt rutate prin capacul de la cuveţi
– două bidoane în triunghiul frontal al cadrului, importante la turele lungi, dar fără a pierde din aerodinamica tuburilor.
– bicicleta este proiectată atât pentru frâne pe jantă cât şi pe disc. folosind sistemul flat mount, existând şi varianta cu frâne pe jantă, cu una standard direct mount în spate şi una specială de la TRP în faţă
– cadrul are un compartiment ascuns cu un capac magnetic în zona superioară unde poate fi păstrat un multi-tool
– cadrul funcţionează cu orice ghidon aero, deşi este optimizat pentru cel de producţie proprie
– headset-ul este de 1-1/8 în partea de sus şi de 1-1/4 în cea de jos fiind posibilă folosirea unei furci cu gât normal
– monoblocul este de tip BGB386 EVO din care se despind chainstay-urile masive. Se poate monta angrenaj Rotor, inclusiv cu foi ovale
În faţă este instalată o frână TRP specială, asemănătoare cu vechile Campagnolo Delta.
Cablurile şi furutunele sunt ţinute departe de curenţii de aer cu ajutorul unor capace magnetice. La fel este ascuns şi cablul de la frâna faţă pe furcă.
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…