Colnago C68 este probabil cea mai luxoasă cursieră de serie disponibilă pe piață, dedicată ciclistului pasionat, nu competiției. Nu face rabat la performanță însă oferă senzațiile ce și le dorește orice ciclist amator foarte ambițios. La un preț corespunzător. Acum fericitii al căror buget le permite să își cumpere un Colnago C68, pot să aibă unul care e capabil să iasă de pe asfalt și pe drumuri mai neamenajate, de pământ sau pavate. De fapt pot să cumpere încă unul, că unde intră unul sigur intră și două. La fel de performante dar un pic diferite ca tip de utilizare.
Colnago C68 Allroad este construit manual în Italia, la fel ca modelul de șosea, incluzând aceleași joncțiuni fine combinate cu altele masive, care îi dau modelului Colnago aspectul distinct care il fac să strălucească în fața modelelor concurenței.
Zona frontală păstrează integrarea extrem de elegantă, cu cablurile ce trec prin cuveții încapsulați Ceramic Speed și prin headtube-ul cu profil D.
Headtube-ul e o idee mai ridicat, cu un stack de 19 mm, iar reach-ul e cu 3.5 mm mai scurt, ceea ce se traduce într-o poziție un pic mai ridicată, mai confortabilă pe distanțe lungi și suprafețe dure.
Roata față e împinsă mai înspre partea frontală cu un rake mărit cu 7 mm al furcii, însă Colnago spune că această valoare se compensează cu anvelopele mai mari iar la final nu sunt diferențe. Rulmenții pedalierului sunt ceva mai coborâți tot pentru a compensa anvelopele mai mari, pentru ca să se păstreze cât mai exact comportamentul modelului C68 Road.
Downtube-ul e un pic redesenat, cu o zonă frontală cu profil octogonal care se transformă într-un profil pătrat cu margini rotunjite, similar cu cel al modelului de șosea. Acest element, în combinație cu stay-urile ranforsate, fac bicicleta ceva mai rezistentă și mai adaptată tipului de utilizare preconizat.
Unghiul și forma cu profil D ale tijei de șa rămân neschimbate.
Chainstay-urile au fost evident depărtate pentru a face loc la anvelope de până la 700×35 mm, față de 700×32 mm la modelul de șosea.
Modelul de top, care va fi probabil și cel mai popular, este echipat cu grupul Shimano Dura-Ace Di2 și cu roți Colnago C50, ghidon cu pipă integrată Colnago, șa Prologo și anvelope Pirelli P ZERO Race TLR de 700×30 mm, prețul fiind de ”doar” 15.335 Euro!
Sunt disponibile și alte echipări cu diferite componente de top de la Shimano, SRAM și Campagnolo, însă doar cu transmisie electronică, cadrul fiind incompatibil cu transmisii mecanice. Roțile provin în funcție de model de la ENVE, Campagnolo, Shimano sau Fulcrum.
Toate bicicletele au un cip NFC integrat în cadru care oferă toate informațiile mecanice necesare prin intermediul unei aplicații dedicate. Acest pașaport digital oferă și dovada proprietății, păstrând toate datele proprietarului în blockchain.
Seria C de la Colnago este bicicleta italienilor proiectată pentru cicliștii amatori care nu sunt dispuși la niciun compromis de performanță. Cei ce doresc un model specific de cursă trebuie să se uite la modelul V4R iar cei ce doresc un model gravel adevărat și puternic ar trebui să verifice modelul Colnago G3-X.
Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
Informații de pe bikerumor.com
Produsele pentru ciclism dedicate bărbaților, sau cele unisex, nu se potrivesc tot timpul și femeilor. Și, cu atât mai mult…
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…