Jedi s-a întors! Mai rapid, mai bine pus la punct, mai scump. Oferă mai multe satisfacții și întoarce mai multe priviri. Și cum toate caracteristicile sunt la extrem, vom intra un pic în detalii pentru a înțelege ce-l face pe Jedi atât de special.
Noul Jedi va rula bineînțeles pe roți de 27.5 inch, dar va exista și o versiune (limitată așa cum declară producătorul) cu roți de 26 de inch. Suspensia spate botezată Formula 1, are o cursă de 228 mm, iar întreg cadrul este construit din aluminiu 7005. Cadrul este livrat cu un amortizor Cane Creek CCDB Coil dar și cu un chainguide MRP G3. În ceea ce privește rulmenții, frații Canfield au optat pentru Enduro Max, astfel încât întreținerea să fie cât mai simplă dar și mai rară. Noul Jedi mizează pe un unghi al headtube-ului de 62.5 grade și de un chainstay cu o lungime de 422 mm. Înălțimea Bottom Bracket-ului este de 350 mm, oferind astfel o gardă la sol suficient de mare.
Cadrul poate fi achiziționat pentru 3.150$ cu link-uri în diverse culori și în trei dimensiuni: S, M, L și noua dimensiune, XL. Se poate livra cu diverse suspensii, de la BOS, Marzocchi, Rock Shox și chiar DVO, pentru cei dispuși să cheltuiască sume cu multe zerouri.
Mai multe detalii pe canfieldbrothers.com.
via Canfield Brothers
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…