Secretul consta in materialul din care sunt fabricate camerele : un compus termoplastic (elastomer) modificat, foarte elastic. Camera propusa de Foss Tubes este in medie cu 30% mai usoara decat camerele conventionale oferite de competitie iar densitatea materialului este de doar 0.88 g/cc, fata de aproximativ 1.3 g/cc pentru camerele obisnuite (g/cc = gram pe centimetru cub).
Atunci cand camera este intepata, materialul creaza un sigiliu etans care ofera utilizatorului suficient timp pentru a ajunge la o vulcanizare. Costul este de aproximativ 20 de euro iar greutatea de 125 de grame.
via | Foss
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…
Vezi comentarii
astea le poti repara cu bricheta. la mine a functionat :))
Cat o sa rulezi cu un cui sau spin in roata ??...ca te lasa dupa cativa km. chiar daca nu-l scoti, cunosc f. bine treaba asta, tot camera de rezerva sau trusa cu petice te rezolva...altfel te intorci cu o masina de ocazie...=))
nu faci pana daca nu iese cuiul sau spinul din ele, daca acesta iese atunci faci pana. asta o spun pentru ca le-am testat.c
(g/cc = gram pe centimetru cub), nu pe metru cub... Daca camera intepata trebuie vulcanizata, numai prezinta un mare interes; riderul isi foloseste trusa personala si cu asta basta !