Secretul consta in materialul din care sunt fabricate camerele : un compus termoplastic (elastomer) modificat, foarte elastic. Camera propusa de Foss Tubes este in medie cu 30% mai usoara decat camerele conventionale oferite de competitie iar densitatea materialului este de doar 0.88 g/cc, fata de aproximativ 1.3 g/cc pentru camerele obisnuite (g/cc = gram pe centimetru cub).
Atunci cand camera este intepata, materialul creaza un sigiliu etans care ofera utilizatorului suficient timp pentru a ajunge la o vulcanizare. Costul este de aproximativ 20 de euro iar greutatea de 125 de grame.
via | Foss
Fiecare brand de biciclete are o poveste interesantă, unele mai fascinante ca altele și cel mai frumos este când le…
Thule a găsit o soluție de a transporta 6 biciclete pe un suport care se montează pe cârlig, un suport…
Pinarello, cunoscut mai degreabă pentru cursierele de top pe care le fabrică, lansează în tandem noul Dogma, o bicicletă de…
Vezi comentarii
astea le poti repara cu bricheta. la mine a functionat :))
Cat o sa rulezi cu un cui sau spin in roata ??...ca te lasa dupa cativa km. chiar daca nu-l scoti, cunosc f. bine treaba asta, tot camera de rezerva sau trusa cu petice te rezolva...altfel te intorci cu o masina de ocazie...=))
nu faci pana daca nu iese cuiul sau spinul din ele, daca acesta iese atunci faci pana. asta o spun pentru ca le-am testat.c
(g/cc = gram pe centimetru cub), nu pe metru cub... Daca camera intepata trebuie vulcanizata, numai prezinta un mare interes; riderul isi foloseste trusa personala si cu asta basta !