Secretul consta in materialul din care sunt fabricate camerele : un compus termoplastic (elastomer) modificat, foarte elastic. Camera propusa de Foss Tubes este in medie cu 30% mai usoara decat camerele conventionale oferite de competitie iar densitatea materialului este de doar 0.88 g/cc, fata de aproximativ 1.3 g/cc pentru camerele obisnuite (g/cc = gram pe centimetru cub).
Atunci cand camera este intepata, materialul creaza un sigiliu etans care ofera utilizatorului suficient timp pentru a ajunge la o vulcanizare. Costul este de aproximativ 20 de euro iar greutatea de 125 de grame.
via | Foss
În octombrie am fost în Spania, unde Merida a lansat trei noi biciclete. Evenimentul a fost cu atât mai important…
Roțile pentru MTB Proven Carbon XC Dynamo recent lansate de Hunt, un producător de roți din carbon cu un excelent…
Recent ne-am deplasat în Spania unde Merida tocmai a lansat cea mai mare și mai extremă bicicletă mtb electrică a…
Vezi comentarii
astea le poti repara cu bricheta. la mine a functionat :))
Cat o sa rulezi cu un cui sau spin in roata ??...ca te lasa dupa cativa km. chiar daca nu-l scoti, cunosc f. bine treaba asta, tot camera de rezerva sau trusa cu petice te rezolva...altfel te intorci cu o masina de ocazie...=))
nu faci pana daca nu iese cuiul sau spinul din ele, daca acesta iese atunci faci pana. asta o spun pentru ca le-am testat.c
(g/cc = gram pe centimetru cub), nu pe metru cub... Daca camera intepata trebuie vulcanizata, numai prezinta un mare interes; riderul isi foloseste trusa personala si cu asta basta !