BMC lansează modelele full suspension Speedfox și Agonist 2019

Elvețienii de la BMC, deși nu sunt la fel de cunoscuți ca mărcile considerate de top Specialized, Trek, Cannodale sau Scott, oferă biciclete de cea mai înaltă performanță și calitate. Pentru 2019 ei oferă p gamă nouă de MTB-uri de trail foarte atractive. Deși sunt lansați pe piață de-abia în 1994, BMC au mai multe echipe profesioniste în diverse discipline de ciclism, au facilități de proiectare și de testare proprii pentru componentele din carbon și au chiar și câteva brevete de invenție.

Iată noile modele full-suspension cu care BMC va fi prezent pe piață în 2019:

BMC Speedfox este o bicicletă polivalentă cu roți de 29 și cursă de 120 mm pe spate împerecheată cu o furcă de 120 sau 130 mm pe față, în funcție de model. Cadrul Speedfox folosește suspensia APS de la BMC, un concept ce a fost proiectat pentru a oferi în același timp eficiență la pedalat, amortizare excelentă a obstacolelor mici și mari, frânare activă și tracțiune de top.

BMC a implementat pe Speedfox conceputl BWC – Big Wheel Concept. BMC a modificat localizarea pivoților suspensiei pentru a se adapta la fiecare dimensiune de roată dar au adaptat și lungimea chainstay-urilor pentru a păstra monoblocul cât mai coborât și stabil. Partea frontală a modelelor 29 e modernă, cu top tube lung, unghi mic al furcii, pipă scurtă și ghidon lat.

Sistemul Trailsync e o funcționalitate unică prezentă pe Speedfox. Aceiași manetă de pe ghidon acționează în același timp tija dropper și blocajul amortizorului spate, făcând foarte rapidă trecerea de la urcare la coborâre. Maneta controlează tija, iar modul de funcționare a amortizorului e selectat cuun cablu ce vine din partea inferioară a tijei. Dacă tija e ridicată amortizorul e în modul pentru pedalat, dacă e coborâtă amortizorul e complet deschis.

Alte elemente interesante ale cadrului din carbon Speedfox sunt aripa de protecție pentru zona inferioară a suspensiei, rutare internă fără zgomote, protecție de downtube și chainstay integrată, un sistem de acces în cadru pe seattube și sistem de prindere pentru deraiorul față.

Modelele Speedfox 01 au cadrul complet din carbon, modelele 02 au partea din față din carbon și spatele din aluminiu iar modelele 03 sunt complet din aluminiu. Cadrul din aluminiu oferă și el rutare internă completă și compatibilitate cu deraiorul față. Există 5 modele de Speedfox disponibile.

Speedfox 01 One are prețul de 6000 Euro și culoarea Aqua Blue

Speedfox 02 One are prețul de 5000 Euro și culoarea Pisco Red

Speedfox 02 Two costă 4000 Euro și culoarea e Fisher Green

Speedfox 03 One are prețul de 2700 Euro și culoarea Lava

Speedfox 03 Two are prețul de 2000 Euro și culoarea Shadow Grey

Modelele Agonist sunt de asemenea cu roți de 29 dar cu unghiuri de direcție mai mari și cu cursă de 110 mm în față, fiind destinate mai mult competițiilor de XC sau celor ce participă la maratoane. Și acestea folosesc suspensia APS și tehnologia MWC, la fel cu Speefox, dar nu vin echipate cu sistemul Trailsync. Au în schimb protecțiile de cadru integrate, protecția de noroi pentru suspensie și rutare internă cu acces prin seat tube.

Agonist 01 One costă 7000 Euro și e disponibil în culoarea Super Red

Agonist 02, la fel ca Speedfox, are un cadru cu partea din față din carbon și cea din spate din aluminiu.

Agonist 02 One are prețul de 4800 Euro și culoarea Mexico Blue.

Agonist 02 Two are prețul de 3500 Euro și culoarea Carbon.

Mai multe informații sunt disponibile pe pagina producătorului.

Informații de pe bikerumor.com

Horațiu Campian

Horaţiu pedalează şi merge pe munte de când se ştie, dar s-a apucat serios de mountain bike şi de participarea la concursuri în 2006, iar de cursieră în 2010. Când nu pedalează, aleargă pe poteci de munte, iar iarna practică schi-alpinism. Iubeşte potecile de MTB din Carpaţi şi şoselele şerpuitoare ale Alpilor. Zona sa preferată de MTB este Bran-Moieciu.

Share
Published by
Horațiu Campian

Stiri Recente

Două etape din Cupa Mondială de eMTB din 2025 vor avea loc în România!

După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…

o săptămână in urma

Test – șa Prologo Dimension AGX Space Slide Control

Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…

2 săptămâni in urma

Federația Română de Ciclism anunță organizarea Campionatului Național de Ciclocros 2024-2025

Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…

2 săptămâni in urma