Mai mult decât atât, cadrul cântărește 2.3 kg (fără amortizor), o valoare acceptabilă în acest segment. Va putea fi utilizată pe trasee de enduro, dar și pe trasee mai lejere de Freeride. Interesantă este și construcția cadrului. Pivotul principal este defapt bottom bracket-ul, bascula culisând în jurul acestuia.
În echiparea de top, Raptor este livrat cu o furcă Fox Float 36 cu Lock-Out, un amortizor Fox Float RP23 Pro Pedal, frâne hidraulice pe disc Shimano XT cu disc de 203 mm pentru partea frontală și 180 de mm pentru cea posterioară și de asemenea cu un sistem de transmisie care combină componente Shimano XT cu Shimano XTR.
Secretul greutății scăzute nu constă doar în utilizarea componentelor de top. Cadrul din carbon (atât triunghiul frontal, cât și bascula) este răspunzător pentru greutatea mică. În fotografiile de mai jos, poți remarca și versiunea pentru All Mountain a modelului Raptor, echipată cu schimbătoare Shimano XT și cu angrenaj Shimano Deore. Aceasta va fi bineînțeles, mai ieftină.
Continental a anunțat astăzi lansarea a trei anvelope noi, care vor lua locul vechilor RaceKing, CrossKing și MountainKing. Astfel, cele…
Un moment istoric pentru scena MTB din România: Momentum Sports, în parteneriat cu Federația Română de Ciclism și Primăria Florești,…
Peste 1.000 de bicicliști și-au stabilit deja un obiectiv sportiv ambițios, înscriindu-se la una dintre numeroasele competiții din cadrul Salzkammergut…
Vezi comentarii
Era interesant daca puneati si pretul unei asemena bijuterii - din cate m-am documentat, ar pleca de la 2.999 E si ar merge pana la vreo 4.300 :))
Ieftin ca braga :D