Categorii: Biciclete de oras

PRIORITY CYCLES lansează bicicleta urbană sub 400$

În ultima vreme am asistat la destul de multe schimbări în bine în ceea ce priveşte mersul pe bicicletă în oraş. Şi, deşi este loc de mai bine, putem spune totuşi că am evoluat destul de mult faţă de unde eram acum 5 – 7 ani.

Astăzi, o nouă companie pe nume Priority Cycles şi înfiinţată de simpli biciclişti urbani, doreşte să încurajeze şi mai mult mersul pe bicicletă în oraşe prin lansarea unei biciclete special gândită pentru nevoile de bază ale unui biciclist de oraş. Bicicleta este confortabilă, necesită foarte puţină întreţinere şi costă puţin.

Bicicletele cu cadru de damă sunt disponibile în două mărimi XS/S şi S/M în timp ce cadrul bărbătesc este construit în mărimile S/M şi M/L. Preţul acestor biciclete poate fi atât de mic întrucât compania s-a limitat la producerea doar acestor două cadre în doar două culori.

Cadrul este din aluminiu, pentru a fi mai uşor şi pentru a nu rugini dacă laşi bicicleta în ploaie. Confortul vine de la poziţia dreaptă pe care o imprimă cadrul, şaua cu căptuşeală dublă şi manşoanele moi. Anvelopele sunt rezistente la pană, pentru a nu avea bătăi de cap prin oraş şi, pentru a reduce riscul de a-ţi găsi bicicleta fără roţi, compania a dotat-o cu ax cu şurub în loc de convenabilul quick release.

Transmisia este asigurată de un schimbător Shimano cu 3 viteze în butuc, suficiente pentru deplasarea chiar şi într-un oraş la deal. În plus şi cu această ocazie preţul este menţinut în limite normale. Tot la capitolul transmisie avem propulsie prin curea în loc de lanţ. Cureaua nu rugineşte şi nu are nevoie de lubrifiere. În plus este extrem de curată, iar pentru doamnele care aleg să pedaleze în fuste lungi acest lucru va fi un bonus cu siguranţă apreciat.

Şi frânarea este cât se poate de sigură, ieftină şi fără întreţinere. Vorbim aici de frână tip „coaster” unde tot ce trebuie să faci este să pedalezi înapoi. Avantajul acestui tip de frâne este că nu are nevoie de întreţinere şi se uzează extrem de greu.

Preţul acestor biciclete este de doar 349$ bani pentru care primeşti bicicleta, o pompă de podea şi un suport pentru bidonul de apă.

Dan Mazilu

Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

Vezi comentarii

Share
Published by
Dan Mazilu

Stiri Recente

Două etape din Cupa Mondială de eMTB din 2025 vor avea loc în România!

După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…

o săptămână in urma

Test – șa Prologo Dimension AGX Space Slide Control

Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…

2 săptămâni in urma

Federația Română de Ciclism anunță organizarea Campionatului Național de Ciclocros 2024-2025

Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…

2 săptămâni in urma