Categorii: Biciclete de oras

PRIORITY CYCLES lansează bicicleta urbană sub 400$

În ultima vreme am asistat la destul de multe schimbări în bine în ceea ce priveşte mersul pe bicicletă în oraş. Şi, deşi este loc de mai bine, putem spune totuşi că am evoluat destul de mult faţă de unde eram acum 5 – 7 ani.

Astăzi, o nouă companie pe nume Priority Cycles şi înfiinţată de simpli biciclişti urbani, doreşte să încurajeze şi mai mult mersul pe bicicletă în oraşe prin lansarea unei biciclete special gândită pentru nevoile de bază ale unui biciclist de oraş. Bicicleta este confortabilă, necesită foarte puţină întreţinere şi costă puţin.

biciclete de oras Priority Cycles 2biciclete de oras Priority Cycles 2

Bicicletele cu cadru de damă sunt disponibile în două mărimi XS/S şi S/M în timp ce cadrul bărbătesc este construit în mărimile S/M şi M/L. Preţul acestor biciclete poate fi atât de mic întrucât compania s-a limitat la producerea doar acestor două cadre în doar două culori.

Cadrul este din aluminiu, pentru a fi mai uşor şi pentru a nu rugini dacă laşi bicicleta în ploaie. Confortul vine de la poziţia dreaptă pe care o imprimă cadrul, şaua cu căptuşeală dublă şi manşoanele moi. Anvelopele sunt rezistente la pană, pentru a nu avea bătăi de cap prin oraş şi, pentru a reduce riscul de a-ţi găsi bicicleta fără roţi, compania a dotat-o cu ax cu şurub în loc de convenabilul quick release.

Transmisia este asigurată de un schimbător Shimano cu 3 viteze în butuc, suficiente pentru deplasarea chiar şi într-un oraş la deal. În plus şi cu această ocazie preţul este menţinut în limite normale. Tot la capitolul transmisie avem propulsie prin curea în loc de lanţ. Cureaua nu rugineşte şi nu are nevoie de lubrifiere. În plus este extrem de curată, iar pentru doamnele care aleg să pedaleze în fuste lungi acest lucru va fi un bonus cu siguranţă apreciat.

Şi frânarea este cât se poate de sigură, ieftină şi fără întreţinere. Vorbim aici de frână tip „coaster” unde tot ce trebuie să faci este să pedalezi înapoi. Avantajul acestui tip de frâne este că nu are nevoie de întreţinere şi se uzează extrem de greu.

Preţul acestor biciclete este de doar 349$ bani pentru care primeşti bicicleta, o pompă de podea şi un suport pentru bidonul de apă.

Dan Mazilu

Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

Vezi comentarii

Share
Published by
Dan Mazilu

Stiri Recente

Test – pantofi Northwave Hammer Plus 2025

Northwave Hammer Plus 2025 este un pantof dedicat celor care abordează trasee off-road, fie că vorbim de cross-country sau gravel.…

o săptămână in urma

(P) Tuscany Trail 2025 – 440 km în 4 zile, cu sufletul la pedale și sprijinul potrivit

În luna mai voi trăi o nouă aventură pe două roți: voi participa la Tuscany Trail 2025, un eveniment de…

o săptămână in urma

Vidraru Bike Challenge: competiția de MTB cu peisaje alpine spectaculoase și trasee de neratat – înscrierile sunt deschise!

Cicliștii care iubesc natura, muntele și provocările outdoor au acum un motiv în plus să-și planifice o escapadă pe două…

o săptămână in urma