Anvelope noi pentru enduro de la Hutchinson

Producătorul francez Hutchinson continuă să dezvolte anvelope pentru enduro, Taipan și Toro fiind cele mai importante modele. Totodată, Gila va fi noua anvelopă entry-level pentru MTB, iar o anvelopă pentru Gravel Bikes a fost de asemenea dezvoltată. Nu în ultimul rând, francezii vor avea în gamă și o anvelopă de oraș pentru e-bike-uri.

Cele două anvelope de enduro, Taipan și Toro, vor fi oferite și în versiunea Koloss, adică în formatul 27plus. Pentru a construi o anvelopă cât mai stabilă la presiuni foarte mici, cei de la Hutchinson au schimbat tehnologia de fabricare pentru respectivele modele. Aceasta se numește Spider Tech și presupune utilizarea unor pereți dubli, scăzând astfel șansele ca anvelopa să sară de pe jantă. De asemenea, partea care se află în contact cu suprafața de rulare este mai flexibilă și mai ușoară, oferind aderență bună și răspunzând mai rapid comenzilor. Sub carcasă va exista și o zonă ranforsată, care va proteja împotriva unei eventuale pene de cauciuc.

Toro Koloss este disponibil în dimensiunea 27.5 x 2.80, este recomandat pentru Enduro sau Downhill pe teren pietros, umed sau noroios.

Taipan Koloss va avea aceeași utilizare, însă pe teren mixt și nu va fi recomandat pentru noroi. Dimensiunea este similară cu cea a modelului Toro, iar greutatea de 900 de grame, la fel.

Gila este anvelopa entry-level de care discutam în introducere, este gândită pentru poteci pe teren mixt și este disponibilă în lățimea 2.25 pentru formatul 26, 27.5 sau 29 de inch. Prețul ar urma de asemenea să fie de asemenea destul de mic și totodată, tubeless ready.

Pentru Gravel Bikes, cursierele pentru teren accidentat, Hutchinson a pregătit anvelopa Veride, cu un balonaj mare, disponibilă în formatele 700 x 35 sau 38. Este foarte eficientă împotriva penelor de cauciuc, așa cum declară producătorul și poate fi utilizată pe teren uscat sau mixt.

Ultima dar nu cea din urmă este anvelopa Haussmann, gândită special pentru bicicletele electrice de oraș. Este disponibilă în formatele 26×1.75 sau 700×40 și promite a economisi prin profilul său mai mult din acumulator bicicletei electrice.

Dragos Mitroi

Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete testate și evaluate în mod obiectiv. Pedalează din 1998 pe mountainbike și din 2009, aproape zilnic, pe site-ul de față.

Share
Published by
Dragos Mitroi

Stiri Recente

Test – Merida eONE-EIGHTY 2025 și Merida eONE-SIXTY SL 2025 – Primele impresii

În octombrie am fost în Spania, unde Merida a lansat trei noi biciclete. Evenimentul a fost cu atât mai important…

4 zile in urma

Roți de top din carbon, cu dinam inclus în butuc? Da, există, se numesc Hunt Proven Carbon XC Dynamo și au o greutate surprinzătoare

Roțile pentru MTB Proven Carbon XC Dynamo recent lansate de Hunt, un producător de roți din carbon cu un excelent…

o săptămână in urma

Merida lansează trei noi biciclete electrice: eONE-EIGHTY, eONE-SIXTY SL și eFLOAT echipate cu noile motoare Bosch

Recent ne-am deplasat în Spania unde Merida tocmai a lansat cea mai mare și mai extremă bicicletă mtb electrică a…

2 săptămâni in urma