Ventral Lite, la 180 g este cea mai ușoară cască de șosea de la POC

Noua cască POC Ventral Lite este cu peste 20% mai ușoară decât Ventral Air Spin, care era cea mai ușoară de la brandul suedez. POC Ventral Lite este anunțată a avea 180 grame.

Pentru fanii brandului, noua POC Ventral Lite va fi familiară întrucât designul seamănă cu cel al modelului de cască Ventral Air. Designul general, forma și așezarea fantelor de ventilație sunt în mare parte neschimbate. Este vorba doar de câteva finisaje făcute în jurul deschizăturilor, gândite să elimine și ultimul gram de material în exces, dar fără a sacrifica din siguranță.

POC Ventral Lite – ce este nou?

În mare micșorarea greutății căștii Ventral Lite s-a făcut prin finisarea materialului din interior. Pentru a face asta POC a regândit structura căștii, adăugând „grinzi” poziționate mai adânc în materialul extern, care este acum mai subțire, pentru ca acesta să ofere susținere bună spumei din interiorul căștii. De asemenea, POC folosește o spumă EPS cu densitate mai mică, 68kg/m3, tot în încercarea de a micșora greutatea cât mai mult posibil.

La interior, hamul de susținere devine și acesta mai subțire. Deși nu se observă la prima vedere, POC spune că chingile sunt mai subțiri, catarama pentru reglaj de sub ureche fiind eliminată, înlocuită fiind cu o cusătură. Sistemul de strângere pe cap rămâne, dar a fost înlocuit cu un reglaj similar BOA mai ușor, care înconjoară întreg capul. Căptușeala a fost, de asemenea, simplificată, iar sistem MIPS nu avem.

POC Ventral Lite – preț, variante și disponibilitate pe piață

Noua POC Ventral Lite are un preț anunțat de 270 euro și este disponibilă în 5 variante de culori: gri complet, sau negru cu negru, alb, albastru sau verde. Mărimile disponibile sunt S, M și L, greutățile anunțate fiind de 180 g pentru S, 190 g pentru M și 210 g pentru L. În România căștile POC pentru ciclism sunt disponibile prin importatorul oficial SportGuru.

Dan Mazilu

Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

Share
Published by
Dan Mazilu

Stiri Recente

(P) Kross: de la un mic magazin din Polonia, la unul dintre cei mai importanți producători europeni

Fiecare brand de biciclete are o poveste interesantă, unele mai fascinante ca altele și cel mai frumos este când le…

o săptămână in urma

Suport de 6 biciclete de la Thule: noul Revert

Thule a găsit o soluție de a transporta 6 biciclete pe un suport care se montează pe cârlig, un suport…

2 săptămâni in urma

Noul Pinarello Dogma XC, hardtail și full-suspension

Pinarello, cunoscut mai degreabă pentru cursierele de top pe care le fabrică, lansează în tandem noul Dogma, o bicicletă de…

2 săptămâni in urma