Polar lansează noul senzor de puls H9 cu mai puține funcții, dar și mai ieftin

Noul senzor de puls Polar H9 elimină câteva funcții prezente la modelul de top H10 însă reduce și prețul cu 33%, păstrând însă specificațiile importante cum sunt conextiunea BT, ANT+ și chiar 5kHz, aceasta din urmă foarte utilă dacă vrei să folosești senzorul în apa, la înot sau pentru conextiune cu banda de alergare la sală.

Față de modelul H10, noul H9 este mai puțin precis în privința pulsului. Din acest motiv Polar spune că senzorul este îndreptat mai mult spre începători. Cu toate aceastea H9 poate în continuare, să se conecteze la mai multe dispozitive în paralel, dar doar dacă acestea comunică pe canale diferite – BT, ANT+ sau 5kHz. Prin comparație H10 se poate conecta la 2 dispozitive BT în același timp, spre exemplu la ceas și ciclocomputer.

Polar H9

Detalii tehnice și conectivitate

Majoritatea cicliștilor vor folosi acest senzor drept opțiuna mai bună pentru trimiterea informațiilor despre puls spre ciclocomputer sau telefon, sau spre computerele pe care ruleaza Zwift sau Sufferfest. Modelul mai scump H10 dispune și de accelerometru și include inclusiv memorie, putându-l astfel folosi fără ceas la mână sau ciclocomputer pe bicicletă, dar totuși conectat la un telefon. Prin comparație, H9 are nevoie permanentă de conexiune la ceas sau computer.

Cum Strava nu mai permite conetarea aplicației lor la centurile de puls, aplicația de la Polar poate fi o bună opțiune pentru colectarea informațiilor, pe care le poți apoi sincroniza cu alte platforme de socializare și antrenament.

Preț și disponibilitate pe piață

Noul senzor de puls Polar H9 este dotat cu o nouă centură moale, pentru a fi confortabilă, iar bateria CR2025 pe care o folosește, oferă în jur de 400 ore de funcționare (1 ora pe zi, timp de 1 an). Senzorul este rezistent la apă până la o adâncime de 30 metri. Prețul anunțat este de 60 euro, iar pe piață este deja disponibil, cu centuri mărime XS-S și M-XXL.

Importator: LivingWell

Dan Mazilu

Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

Share
Published by
Dan Mazilu

Stiri Recente

Suport de 6 biciclete de la Thule: noul Revert

Thule a găsit o soluție de a transporta 6 biciclete pe un suport care se montează pe cârlig, un suport…

3 zile in urma

Noul Pinarello Dogma XC, hardtail și full-suspension

Pinarello, cunoscut mai degreabă pentru cursierele de top pe care le fabrică, lansează în tandem noul Dogma, o bicicletă de…

4 zile in urma

Noul Yeti SB165: acum în format mullet

O delectare pentru priviri acest nou SB165, mai ales în culoarea această albastră. Odată cu adăugarea unei roți de 29…

4 zile in urma