Noul neck brace O’Neal Tron dezvoltat împreună cu Moveo

Gândit să fie de folos atât pentru mtb cât şi pentru moto şi folosind designul Moveo Concept II, O’Neal a creat unul din cele mai reglabile protecţii de pe piaţă mulţumită sistemului unic de potrivire. Scopul realizării modelului Tron a fost acela de a oferi cel mai înalt nivel de protecţie şi siguranţă pe care o certificare CE o presupune, fără a sacrifica din confort sau manevrabilitate.

height=350

Tron este de asemenea şi foarte uşor, iar designul discret, ce dispune de un spate cu un profil jos, oferă o excelentă libertate de mişcare în timpul mersului pe bicicletă. Spatele este de asemenea pliabil pentru a fi mai uşor de transportat când nu este folosit. Nu în ultimul rând specificaţiile anterioare Moveo rămân şi acestea: fixare frontală din metal, încheieturi flexibile şi sistem de reglaj care permite ajustare fără să fie nevoie de piese suplimentare sau căptuşeală adăugată.

O’Neal Tron este disponibil în 3 variante de design: Black/White, Blue/Red şi Crank. Greutatea este de 585 grame iar preţul recomandat este de 289,90 Euro.

Specificaţii

  • Design specific O’Neal folosind designul Moveo Concept II cu parte posterioară nouă şi profile laterale mai joase pentru compatibilitate cu căştile şi protecţiile pentru partea superioară a corpului
  • Noua protecţie dispune de două zone de reglaje pentru mărime care, împreună cu reglajul lateral fac din acest produs unul foarte confortabil şi versatil
  • Două căptuşeli în faţă pentru reglarea mărimii pe piept şi căptuşeli pe umeri pentru reglarea profilului lateral
  • Coloana spate poate fi reglată fără a schimba piese şi fără a adăuga elemente noi
  • Închidere frontală din metal de înaltă calitate pentru închiderea şi deschiderea protecţiei
  • Coloana spate este pliabilă pentru ca protecţia să fie uşor de transportat
  • Greutate de 585 g – foarte uşoară în comparaţie chiar şi cu modele din carbon
  • Certificare CE
Dan Mazilu

Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

Share
Published by
Dan Mazilu

Stiri Recente

Riders Club anunță concursurile pentru sezonul 2025

Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…

5 zile in urma

Bryton lansează noul ciclocomputer smart Rider S510

Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…

o săptămână in urma

Test – bicicletă gravel electrică Van Rysel E-GRVL AF HD

Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…

2 săptămâni in urma