Abus reînnoiește gama de căști de șosea, noutățile incluzând modelul aero cu preț decent StormChaser, modelul de contratimp GameChanger TT și modelul de buget Macator. Abus continuă să producă echipamente de protecție pentru cicliștii de șosea de la nivelul de bază până la cel profesionist.
Modelul lor de top AirBreaker oferă un echilibru excelent între ventilație și proprietăți aerodinamice, dar prețul de 250 Euro o face inaccesibilă pentru majoritatea cicliștilor. Aici intră în scenă noua StormChaser ce are aproape aceiași performanță aerodinamică, dar la un preț cu 40% mai mic.
La fel ca modelele mai scumpe, noua StormChaser a fost dezvoltată cu ajutorul sportivilor Pro Tour sponsorizați de Abus. Noul model include multe dintre caracteristicile celui de top, cum ar fi buclele subțiri și aerodinamice AeroFlow cu margina aplatizată în față, ventilație escelentă și suport de ochelari în partea din spate, despre care Abus spune că e mai aerodinamic.
StormChaser e fabricată tot în Italia, cu aceiași tehnologie in-mold cu miez din spumă EPS, ranforsare internă structurală ActiCage și carcasă de policarbonat din mai multe bucăți. Casca are 7 guri frontale de intrare a aerului, canale interne adânci și 16 găuri de ieșire mai mici, pentru a păstra capul răcorit. Sistemul de prindere simplu și ușor Zoom Ace oferă o potrivire fină pe cap și e deschis în spate, pentru a putea scoate prin el părul lung.
Prețul StormChaser e de 130 Euro și e disponibilă în 3 mărimi, S/M/L între 51-61 cm, cu o greutate impresionantă de 230-250 g (S-L) și într-o gamă largă de culori, toate cu elemente reflectorizante. Noua cască e deja disponibilă la majoritatea distribuitorilor.
În cealaltă extremă a gamei aero de șosea, noua GameChanger TT este o cască specifică de competiție pentru contratimp, triatlon și chiar velodrom. Aceasta are simplitatea de design a modelului original GameChanger, însă noul model TT îmbunătățește proprietățile aerodinamice, folosind margini închise ce coboară peste urechi, o zonă în spate mai rotunjită și opțiunea unui vizor integrat.
Din perspectivă tehnică, casca e foarte asemănătoare cu modelul mai ieftin StormChaser și folosește aceiași tehnologie ca modelul original GameChanger.
GameChanger TT folosește construcție in-mold, cu miez din spumă ușoară EPS și structură internă de ranforsare ActiCage, precum și o carcasă din mai multe bucăți de policarbonat. Proprietățile aerodinamice au avut prioritate în fața răcirii, dar noua cască TT a primit totuși 5 guri frontale de aerisire despre care Abus spune că oferă o ventilație forțată prin canale interne, aerul ieșind prin alte 5 orificii în spate. Sistemul de retenție este de asemenea compatibil cu părul lung, cu sistem Zoom Ace și bucle plate FlowStrap.
GameChanger TT are o greutate de doar 300/320/340 g în mărimile S/M/L. Noua cască TT va fi disponibilă în culorile alb lucios sau negru, sau sub formă de replică Movistar Team în două nuanțe de albastru. Casca trebuia să aibă o lansare mai interesantă în competiții în această primăvară, dar va intra pe scenă probabil doar după ce va reîncepe sezonul de competiții, probabil în August, în etapele de plat și contratimp.
Dacă modelele StormChaser și GameChanger TT folosesc tehnologie de vârf și sunt focalizate pe aerodinamică, noul Macator e doar o cască polivalentă ieftină. Aceasta oferă construcție in-mold EPS pentru securitate, orificii mari de ventilație pentru aerisire bună și un aspect simplu cu elemente reflectorizante.
Modelul Macator e impresionant de ușor pentru prețul de 50 Euro, doar 240/270/300 g în mărimile S/M/L. Aceasta primește 5 orificii frontale și 8 în spate pentru ventilație și sistemul de strângere Zoom Ace, plus plasă anti-insecte pe cele trei orificii mari frontale. Buclele de prindere sunt standard. Casca vine într-un număr mare de culori vii sau discrete și include un vizor demontabil.
Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
Informații de pe bikerumor.com
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…