Categorii: MagRetro Bike

Ibis Mojo din 1994

Gama Mojo de la Ibis a evoluat enorm în ultimii 20 de ani, modelul nemafiind oferit ca hardtail, ci doar ca full suspension. Poți vedea noile modelele aici, ca să înțelegi mai bine evoluția.

Cadrul lui Mojo 1994 punea pe cântar doar 1.7 kg, iar față de versiunea anului 1993, întreaga bicicletă cântărea acum cu aproximativ 2 kg mai puțin. Cu țevi din oțel Tange Prestige Ultimate, bicicleta de Cross Country a fost dotată și cu o furcă cu amortizor, pe care o puteai alege dintre: Manitou 3, Rock Shox Mag 21 sau Rock Shox Mag21SL Ti. Evident, și cadrul a fost proiectat pentru a fi utilizat cu o astfel de furcă.

Sudurile cadrului erau foarte bine finisate, solzii de pește clasici fiind înlocuiți cu suprafețe netede.

Pe lângă cele 7 culori de bază disponibile, oricine putea comanda orice altă culoare, plătind bineînțeles un preț mai mare.

Și nu în ultimul rând, acest Mojo este una dintre bicicletele care utilizează o mână în miniatură pentru a fixa cămășile cablurilor (vezi foto).

Dragos Mitroi

Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete testate și evaluate în mod obiectiv. Pedalează din 1998 pe mountainbike și din 2009, aproape zilnic, pe site-ul de față.

Vezi comentarii

  • Trebuie secificat, (parerea mea) si greutatetea biciletei initale, care, "Cadrul lui Mojo 1994 punea pe cântar doar 1.7 kg, iar față de versiunea anului 1993, întreaga bicicletă cântărea acum cu aproximativ 2 kg mai puțin.".Nu prea iese la calcule, nu de alta....

Share
Published by
Dragos Mitroi

Stiri Recente

Două etape din Cupa Mondială de eMTB din 2025 vor avea loc în România!

După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…

o săptămână in urma

Test – șa Prologo Dimension AGX Space Slide Control

Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…

2 săptămâni in urma

Federația Română de Ciclism anunță organizarea Campionatului Național de Ciclocros 2024-2025

Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…

2 săptămâni in urma