Cadrul lui Mojo 1994 punea pe cântar doar 1.7 kg, iar față de versiunea anului 1993, întreaga bicicletă cântărea acum cu aproximativ 2 kg mai puțin. Cu țevi din oțel Tange Prestige Ultimate, bicicleta de Cross Country a fost dotată și cu o furcă cu amortizor, pe care o puteai alege dintre: Manitou 3, Rock Shox Mag 21 sau Rock Shox Mag21SL Ti. Evident, și cadrul a fost proiectat pentru a fi utilizat cu o astfel de furcă.
Sudurile cadrului erau foarte bine finisate, solzii de pește clasici fiind înlocuiți cu suprafețe netede.
Pe lângă cele 7 culori de bază disponibile, oricine putea comanda orice altă culoare, plătind bineînțeles un preț mai mare.
Și nu în ultimul rând, acest Mojo este una dintre bicicletele care utilizează o mână în miniatură pentru a fixa cămășile cablurilor (vezi foto).
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…
Vezi comentarii
Trebuie secificat, (parerea mea) si greutatetea biciletei initale, care, "Cadrul lui Mojo 1994 punea pe cântar doar 1.7 kg, iar față de versiunea anului 1993, întreaga bicicletă cântărea acum cu aproximativ 2 kg mai puțin.".Nu prea iese la calcule, nu de alta....