Cadrul lui Mojo 1994 punea pe cântar doar 1.7 kg, iar față de versiunea anului 1993, întreaga bicicletă cântărea acum cu aproximativ 2 kg mai puțin. Cu țevi din oțel Tange Prestige Ultimate, bicicleta de Cross Country a fost dotată și cu o furcă cu amortizor, pe care o puteai alege dintre: Manitou 3, Rock Shox Mag 21 sau Rock Shox Mag21SL Ti. Evident, și cadrul a fost proiectat pentru a fi utilizat cu o astfel de furcă.
Sudurile cadrului erau foarte bine finisate, solzii de pește clasici fiind înlocuiți cu suprafețe netede.
Pe lângă cele 7 culori de bază disponibile, oricine putea comanda orice altă culoare, plătind bineînțeles un preț mai mare.
Și nu în ultimul rând, acest Mojo este una dintre bicicletele care utilizează o mână în miniatură pentru a fixa cămășile cablurilor (vezi foto).
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…
Vezi comentarii
Trebuie secificat, (parerea mea) si greutatetea biciletei initale, care, "Cadrul lui Mojo 1994 punea pe cântar doar 1.7 kg, iar față de versiunea anului 1993, întreaga bicicletă cântărea acum cu aproximativ 2 kg mai puțin.".Nu prea iese la calcule, nu de alta....