Piaţa este invadată de modele ieftine şi cu putere rezonabilă, în general alimentate de la baterii standard, dar şi cu modele foarte puternice şi foarte scumpe, în general mari şi care necesită un acumulator ataşat suplimentar pe cadrul bicicletei şi un cablu de conectare. Dacă prima categorie e ok, uneori e nevoie de o lumină mai puternică. Cele cu acumulator sunt greu de demontat dacă, de exemplu, vrem să intrăm să facem nişte cumpărături.
Fiecare din modurile de funcţionare este indicat printr-o culoare diferită a led-ului de pe corpul farului: albastru, verde, respectiv galben. De asemenea, există un indicator vizual pentru starea bateriei. Acesta este albastru cât timp bateria este la peste 60%, verde până la 20 % iar apoi devine roşu.
În modul overdrive corpul se încălzeşte, dar nu foarte puternic, astfel că nu pare să aibă nevoie de un mod de protecţie care să comute în modul high. Singura problemă care am observat-o este că nu are un mod economic în care să treacă la finalul bateriei, astfel că rămâne în modul de iluminare ales până la final când se închide, deci practic ar putea să se închidă brusc în timpul rulării la viteză. Totuşi, indicatorul roşu ar trebui să avertizeze despre acest lucru din timp, deci nu este chiar o problemă reală.
Ne-a plăcut mult cum se comportă acest far, motiv pentru care a şi rămas montată pe cursiera de off-road GT Grade, cea care are rolul să se lupte cu noroaiele şi zăpada iernii. Este un produs de calitate, cu o funcţionare ireproşabilă şi o autonomie realistă (testele noastre s-au apropiat mult de valorile declarate). Calitatea materialelor şi a suportului ne face să credem că este de încredere pentru multă vreme. Vom vedea cu adevărat ce poate la concursurile de 24 de ore şi la Adventure Race-urile de mai multe zile din vară!!!
Din partea noastră primeşte un bine meritat 9/10, pentru 10 ar fi fost bine să mai aibă şi un mod economic la terminarea bateriei.
Importator: www.rovelo.ro
Preţ: 230 lei (momentan redus la 185 lei)
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…
Vezi comentarii
marea problema, la toate farurile cu baterii sau acumulatori incorporati,este frigul! la frig, scade mult autonomia si puterea de iluminare a farului! o spun din propria experienta! la frig cel mai indicat, sunt farurile cu acumulatori externi, protejati de frig intr-o borseta sau acoperiti cu un material,care sa-i protejeze de frig!
Aşa e, doar că având mufă USB şi posibilitatea să funcționeze în timp ce se încarcă, se poate lega la el cu un cablu banal miniUSB orice power bank USB care poate mări de 10 ori autonomia (eu am unul de 12.500 mA) şi care poate fi protejat de frig.
corect!asa este!