Categorii: Job-uriUtile

DHS Bike Parts angajează Store Manager/Șef de magazin și Sales Assistent

DHS Bike Parts se extinde și probabil că vei afla de noile surprize în curând, însă până atunci se află în căutarea unui Store Manager (sau șef de magazin, mai pe românește) și Sales Assistent (adică Asistent vânzări), care să îndeplinească desigur câteva condiții pentru angajare. Acestea sunt enumerate mai jos, iar dacă ești de părere că poți face față cerințelor, poți trimite un CV către ionut.vardianu@dhsbikeparts.ro.

Store Manager/Sef de magazin

Atributii/Responsabilitati:

Orientare catre client
Bune abilitati de leader, de fomare echipe si motivarea personalului din subordine
Bune abilitati de organizare, planificare si prioritizare
Bune abilitati de instruire a membrilor echipei
Abilitati de mediere si rezolvare probleme aparute in magazin
Cunostinte operare PC: MS Office (Excel, Word) – nivel mediu
Ofera consiliere de calitate clientilor
Identifica noi modalitati de crestere a vanzarilor
Tine evidenta stocurilor si initiaza noi comenzi de marfa
Decide sortimentul de produse si planifica expunerea acestora in zona de vanzare
Ofera training si suport personalului din magazin referitor la calitatea serviciilor si produselor comercializate
Asigura planificarea si organizarea personalului
Comunica obiectivele de vanzari personalului din magazin
Evalueaza si identifica potentialul personalului
Reprezinta compania in raport cu Autoritatile

Experienta anterioara de min 2 ani intr-o pozitie similara

Program de lucru: 40 ore/saptamana pentru full time (8 ore/zi si 2 zile libere, acestea nu vor fi totdeauna in weekend, programul se face in functie de nevoile magazinului si sezonalitate)

Beneficii: salariu motivant, bonuri de masa, comisioane din vanzari

Zile de concediu: legal, 21 zile/an
Contract de munca pe perioada nedeterminata cu perioada de proba de 4 luni.

Asistent Vanzari/ Sales assistent

Scopul principal al Asistentului de Vanzari este acela de a-si indeplini obiectivele de vanzari, comunicare si administrare a relatiilor dintre echipa de vanzari si clienti prin crearea unei experiente placute, bazata pe respect, disponibilitate si solutionarea eficienta a nevoilor clientului.

Atributii:

Abilitati foarte bune de vanzare si relationare
Oferirea de informatii, propuneri de produse si/sau servicii clientilor
Atitudine pozitiva si proactiva
Orientare catre client
Persoana organizata, ordonata, meticuloasa, atenta la detalii
Persoana flexibila, usor adaptabila in situatii noi
Inchiderea procesului de vanzare prin incasarea produselor si/sau a serviciilor.
Abilitate de a rezolva sarcini multiple
Cunostinte de operare PC

Program de lucru: 40 ore/saptamana pentru full time (8 ore/zi si 2 zile libere, acestea nu vor fi totdeauna in weekend, programul se face in functie de nevoile magazinului impreuna cu Seful de magazin)
Beneficii: salariu motivant, bonuri de masa, comisioane din vanzari

Zile de concediu: legal, 21 zile/an
Contract de munca pe perioada nedeterminata cu perioada de proba de 3 luni.

Dragos Mitroi

Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete testate și evaluate în mod obiectiv. Pedalează din 1998 pe mountainbike și din 2009, aproape zilnic, pe site-ul de față.

Vezi comentarii

Share
Published by
Dragos Mitroi

Stiri Recente

Două etape din Cupa Mondială de eMTB din 2025 vor avea loc în România!

După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…

o săptămână in urma

Test – șa Prologo Dimension AGX Space Slide Control

Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…

2 săptămâni in urma

Federația Română de Ciclism anunță organizarea Campionatului Național de Ciclocros 2024-2025

Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…

2 săptămâni in urma