Astfel, anvelopa ideală de gravel bike ar trebui să fie destul de lată (35 mm sau mai mult) și cu o bandă de rulare cu crampoane cu profil mic și apropiate, care să nu opună rezistență mare pe asfalt dar să fie suficient de aderente pe offroad ușor. Maxxis Rambler încearcă să ofere chiar acest lucru într-un pachet premium, o anvelopă ”unsă cu toate alifiile”. Astfel, modelul testat de noi este foldable, de 60 TPI, cu structură din carbon, tubeless ready și cu țesătură SilkShield, având o greutate respectabilă de doar 435 g. Există și modelul EXO de 120 TPI cu o greutate și mai mică: 390 g. Dimensiunea 40c le face aproape la fel de mari ca unele înguste de MTB. Ele au încăput la limită pe bicicleta noastră gravel GT Grade.
În concluzie, Rambler reușește foarte bine să își îndeplinească scopul: este o anvelopă perfectă pentru a menține echilibrul între asfalt și offroad. Este cu siguranță un model care mărește capacitățile și performanțele oricărui gravel bike, dar calitatea premium se vede și la prețul de achiziție.
Nu am încercat încă să le montăm tubeless, dacă vom reuși vom afișa aici informații despre cum a mers.
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…
Vezi comentarii
Salut! Aceste anvelope pot fi montate si cu camere?
Da, normal, toate anvelopele pot fi montate și cu camere.