Astfel, anvelopa ideală de gravel bike ar trebui să fie destul de lată (35 mm sau mai mult) și cu o bandă de rulare cu crampoane cu profil mic și apropiate, care să nu opună rezistență mare pe asfalt dar să fie suficient de aderente pe offroad ușor. Maxxis Rambler încearcă să ofere chiar acest lucru într-un pachet premium, o anvelopă ”unsă cu toate alifiile”. Astfel, modelul testat de noi este foldable, de 60 TPI, cu structură din carbon, tubeless ready și cu țesătură SilkShield, având o greutate respectabilă de doar 435 g. Există și modelul EXO de 120 TPI cu o greutate și mai mică: 390 g. Dimensiunea 40c le face aproape la fel de mari ca unele înguste de MTB. Ele au încăput la limită pe bicicleta noastră gravel GT Grade.
În concluzie, Rambler reușește foarte bine să își îndeplinească scopul: este o anvelopă perfectă pentru a menține echilibrul între asfalt și offroad. Este cu siguranță un model care mărește capacitățile și performanțele oricărui gravel bike, dar calitatea premium se vede și la prețul de achiziție.
Nu am încercat încă să le montăm tubeless, dacă vom reuși vom afișa aici informații despre cum a mers.
În octombrie am fost în Spania, unde Merida a lansat trei noi biciclete. Evenimentul a fost cu atât mai important…
Roțile pentru MTB Proven Carbon XC Dynamo recent lansate de Hunt, un producător de roți din carbon cu un excelent…
Recent ne-am deplasat în Spania unde Merida tocmai a lansat cea mai mare și mai extremă bicicletă mtb electrică a…
Vezi comentarii
Salut! Aceste anvelope pot fi montate si cu camere?
Da, normal, toate anvelopele pot fi montate și cu camere.