Noul model de gravel bike Vortec VRX, după ce a fost prezentat sub formă de prototip la Eurobike, a intrat în producție, fiind disponibil cu două echipări, ambele disponibile cu anvelope pentru gravel sau ciclocros.
Cadrul are o formă foarte prelucrată și este din aluminiu 6061-T6 cu furcă din carbon. Ambele roți au ax thru și prinderi de etrier flat mount, cea din spate fiind ascunsă în tubul cadrului pentru un aspect mai curat. Cadrul primește anvelope până la 40 mm, bicicleta fiind disponibilă la alegere cu Schwalbe X-One 700x33c de ciclocros sau cu G-One 700x35c, ambele tubeless ready și montate pe roți DT Swiss R24 Spline. Ghidonul și pipa sunt Zipp Service Course iar șaua de la Ergon.
Partea din față a cadrului are tuburile îngroșate puternic, ceea ce mărește rigiditatea în zona headtube-ului. Acesta este destul de mare și oferă o poziție ridicată pentru confort la ture lungi.
Geometria este o combinație între șosea și ciclocros. Monoblocul este destul de jos, ca la o cursieră, dar unghiul furcii este între 70.5 și 71.5 grade alungind distanța dintre roți pentru o stabilitate mărită.
Prinderea pentru etrierul din spate este ascunsă în spatele cadrului.
Bicicleta va fi disponibilă la prețul de 1499 Euro în versiunea Comp, cu transmisie Shimano 105 2×11, frâne TRP HyRD și angrenaj FSA Gossamer BB386EVO. Modelul Pro va costa 1699 Euro și va avea o transmisie SRAM Rival 1×11 și frâne hidraulice, angrenaj SRAM S și roți R23. Ambele versiuni beneficiază de cabluri și cămăși etanșe de la Jagwire.
Pentru mai multe informații puteți accesa pagina producătorului.
Sursa: bikerumor.com